Chiudi annunziu

Hè quasi da ridere. Uni pochi ghjorni fà, Samsung hà persu una longa battaglia di tribunale Applem, perchè uni pochi d'anni fà hà violatu i so patenti di designu è l'utilizanu in i so prudutti, per quale, sicuru, hà avà ricevutu una bella fine. Si pudaria pensà ch'ellu avà eviterà ancu una ligera imitazione di un cuncurrente cum'è l'infernu. Ma u cuntrariu hè veru. Samsung Galaxy Almenu da u spinu, l'A9 Star pare ch'ella hè stata presentata l'annu passatu iPhone X, chì hè ancu cunfirmatu da e novi foto.

I novi ritratti venenu da Taiwan, più precisamente da l'uffiziu NCC quì è sò abbastanza detallati. Pudemu vede u telefunu in tutta a so gloria nantu à elli, chì pudete avà fà in a galleria sottu à stu paràgrafu.

Comu pudete vede per sè stessu, a parte posteriore di u telefunu ùn hè micca assai sfarente da l'iPhone X. Mancu un antenatu, però Applem ùn entra cumplitamenti. Si dice chì u telefunu hè equipatu cù un display Super AMOLED 6,28 "in tuttu u fronte. In più di a grande visualizazione è a camera doppia, u portu USB-C in u fondu di u telefunu pò ancu esse usatu, per mezu di quale pudete carricà u telefuninu cù u caricatore veloce inclusu in a scatula. I critichi di l'auriculare wireless seranu cuntenti da u fattu chì si trovanu ancu un classicu cunnessu jack 3,5 mm per l'auriculare. In più di u buttone di serratura è i buttoni di u voluminu, u latu di u telefunu hà ancu un buttone di lanciamentu Bixby. U telefunu deve ancu avè 4 GB di memoria RAM è una bateria cù una capacità decentu di 3700 mAh. 

Samsung-Galaxy-A9-Star-fb

U più lettu d'oghje

.