Chiudi annunziu

Samsung ùn hà ancu revelatu nunda informace nantu à u prossimu dispositivu Gear VR, chì deve avè u so propiu display integratu. Dunque significaria chì ùn avete più aduprà a visualizazione di u smartphone per vede u cuntenutu.

U giant sudcoreanu hè statu cusì attivu chì hà digià creatu display AMOLED per a realtà virtuale. Allora a settimana passata à SID 2018, hà introduttu un display di realtà virtuale di 2,43-inch cù una risoluzione di 3840 × 2160 pixel è una densità di pixel di 1 PPI.

Samsung hà presentatu trè schermi diffirenti in a fiera cummerciale. Un altru era un display di 3,5-inch cù una risoluzione di 1440 × 1600 pixel è una densità di pixel di 616 PPI. L'ultimu era un display 3,2-inch cù una risoluzione di 1824 × 1824 pixel cù una densità di pixel di 806 PPI. Samsung pò esse travagliatu nantu à parechji mudelli di cuffie VR à diversi punti di prezzu. Di sicuru, hè solu speculazione.

A cumpagnia strive à migliurà constantemente i so prudutti, cumpresi quelli chì si estendenu in u campu di a realtà virtuale. Samsung hà ottinutu una densità di pixel di 1 PPI riducendu a dimensione di a visualizazione ma aumentendu a risoluzione.

samsung-gear-vr-fb

U più lettu d'oghje

.