Chiudi annunziu

Samsung nantu à i so mudelli di punta Galaxy L'S9 è S9+ anu disattivatu in silenziu a registrazione di chjama via app di terze parti. In ogni casu, u giant sudcoreanu ùn hà micca prupostu a so propria suluzione, cusì l'utilizatori cuminciaru à lagnà in massa, è a rimuzione di a funzione mintuvata era ancu una di e parti di u prucessu recente contru a cumpagnia. Per quessa, Samsung hà avà decisu di rinvià u supportu per l'arregistramentu di a chjama è in certi paesi hà ancu vinutu cù a so propria funzione integrata direttamente in l'applicazione nativa.

A cumpagnia hà finalmente decisu di integrà a funzione di registrazione di chjama direttamente in l'app di chjama. Dopu avè aghjurnatu u sistema, hè pussibule Galaxy S9 à Galaxy S9 + arregistrà chjama via funzione nativa. Siccomu hè illegale in certi paesi per arregistrà e chjama senza accunsentu, a funzione ùn hè micca dispunibule in u mondu sanu. Per avà, pò esse usatu da utilizatori in Romania, Paesi Bassi, Russia, Sveziacarsku, Spagna è Gran Bretagna. Tuttavia, a funzione deve esse allargata gradualmente à altri paesi.

In i paesi induve a funzione nativa ùn hè micca dispunibule, l'utilizatori ùn anu micca da preoccupari perchè i sviluppatori di l'app anu digià truvatu un modu per registrà e chjama ancu nantu à l'ultimi smartphones. Mentre l'applicazioni di terze parti ùn funzionanu micca esattamente cum'è e funzioni di Samsung, hè sempre megliu cà nunda.

In-Call-UI
Samsung-Galaxy-S9-FB

U più lettu d'oghje

.