Chiudi annunziu

Sicondu l'analista Gartner, u mercatu globale di i telefoni intelligenti hà vistu una ligera diminuzione annu di 4% in Q2017 6,3. In ogni casu, u Q1 2018 pare avè ripresu a vendita di smartphone, postu chì ci era un aumentu di 1,3% annu, cù un totale di 383,5 milioni di telefunini venduti.

A pusizione di punta in u mercatu glubale di smartphone hè stata di novu tenuta da Samsung cù 78,56 milioni di unità. In ogni casu, a vendita di l'annu annu hè cascata da 0,21 milioni. In cunsiderà a crescita generale di u segmentu, a quota di mercatu di u giant sudcoreanu hè diminuita da 0,3% à 20,5%. A cumpagnia di l'analista attribuisce a diminuzione di a quota di u mercatu di Samsung à l'aumentu di a cumpetizione in u mercatu di smartphones di gamma media. Hè ancu deve esse nutatu chì a dumanda di i mudelli emblematici hè cascata durante u periodu, è cusì a vendita Galaxy S9 à Galaxy U S9 + ùn hà micca rispostu à l'aspettattivi.

Pigliò u sicondu postu Apple cù 54,06 milioni di unità è una quota di mercatu di 14,1%. Comparatu à l'annu passatu, hà fattu Apple per aumentà a vendita di i so iPhones da menu di 3 milioni.

Huawei è Xiaomi anu fattu u megliu, cù u più grande aumentu. Huawei hà aumentatu e vendite di 6 milioni annu à un totale di 40,4 milioni, mentre chì Xiaomi hà più di radduppiatu e vendite è hà pigliatu una quota di mercatu di 7,4%.

A vendita globale di smartphones hè avà prevista per rallentà. Cù l'aumentu di a cumpetizione è l'incapacità di cultivà in i grandi mercati cum'è a Cina, a dirigenza di Samsung puderia diminuisce cum'è marche cum'è Huawei è Xiaomi utilizanu strategie più aggressive.

Gartner Samsung
Galaxy S9 FB

U più lettu d'oghje

.