Chiudi annunziu

Dapoi a seconda mità di l'annu passatu, ci hè stata una raffica di rapporti da l'imprese analisti chì suggerenu chì a dominanza di Samsung in u mercatu indianu di smartphones hè in calata. In fatti, a maiò parte di i rapporti dichjaranu chì u giant sudcoreanu hè statu detronatu da Xiaomi, chì hè stata tichjata cum'è u più grande fabricatore di smartphone in India. Xiaomi hà guadagnatu u so successu principarmenti grazia à i so smartphones Redmi.

Tuttavia, Samsung hà sempre negatu tali rapporti è sustene chì cuntinueghja à mantene a pusizione di leadership in u mercatu indianu. Hà sustinutu i so rivindicazioni cù un rapportu da a cumpagnia tedesca GfK, secondu chì Samsung guida chjaramente u mercatu indianu. Mohandeep Singh, vicepresidentu anzianu di a divisione indiana di Samsung, hà ripresu i risultati di l'indagine.

Singh hà nutatu chì Samsung hà fattu piani estremamente aggressivi per l'India è hè ben preparatu per trattà a cumpetizione di e marche chinesi. Ellu hà dettu ancu chì Samsung ùn hè micca solu focu annantu à i prezzi di taglià per trattà a cumpetizione. "Semu u capu di u mercatu, micca solu in u latu premium, ma in e categurie individuali. Aspittemu chì cuntinueghja à esse u listessu ".

Questu hè ciò chì puderia pare Galaxy S10 cun notch in stile iPhone X:

Sicondu a ditta tedesca GfK, Samsung hà ottenutu una quota di mercatu di 49,2% in u primu trimestre di questu annu. Da aprile 2017 à marzu 2018, a so parte di u mercatu era 55,2% in u segmentu di $ 590 è sopra. Per esempiu, in marzu di questu annu, Samsung hà registratu una parte di u mercatu impressiunanti di 58%, probabilmente per via di vendita Galaxy S9.

Tuttavia, Samsung hà da affruntà una grande cumpetizione di i pruduttori di smartphones chinesi in u segmentu di smartphone di fascia bassa è media. U principale cumpetitore di Samsung in India hè Xiaomi, chì a serie Redmi hà un successu senza precedente.

Samsung Galaxy S9 display FB

U più lettu d'oghje

.