Chiudi annunziu

Samsung introducerà i dispositi jubileu da a serie l'annu prossimu Galaxy S. Per avà, sapemu chì u flagship uttene un chipset fattu cù a tecnulugia 7nm, ma i clienti sò assai più interessate in ciò chì u dispusitivu serà cum'è è quandu u giant sudcoreanu l'introducerà.

Vi avemu digià infurmatu parechje volte chì Galaxy U S10 riceverà una di l'innuvazioni più anticipate, à dì un lettore di impronte digitali integratu in a visualizazione.

Questu hè ciò chì puderia pare Galaxy S10 cun notch in stile iPhone X:

Samsung hà sceltu trà trè soluzioni pussibuli per mette u scanner di impronte digitali in a visualizazione o sottu à a visualizazione, mentre chì finalmente ghjunghje à a tecnulugia ultrasonica da Qualcomm. Cusì, Samsung pò inserisce un lettore di impronte digitali da un display OLED, chì ùn deve esse più grossu di 1,2 millimetri. Un grande vantaghju di a suluzione ultrasonica hè chì pudete sbloccare u vostru smartphone sottu l'acqua senza prublemi. Infine, ma micca menu, u cumpunente puderia misurà u flussu di sangue è a freccia cardiaca.

Ci sò attualmente trè opzioni per mette u sensore di impronte digitali sottu a visualizazione. I pruduttori ponu sceglie trà un lettore ultrasonicu, otticu è capacitivu. Samsung hà pensatu per un bellu pezzu nantu à cumu si move u lettore da un locu impracticable in u spinu à a visualizazione, ma hà aspittatu finu à una opzione più perfetta. U giant sudcoreanu ùn vulia micca u lettore otticu, chì hè utilizatu da i marchi cuncurrenti, perchè ùn hè micca assai precisu, chì ùn pò micca esse dettu di l'ultrasoni.

Scanner di impronte digitali Vivo in-screen FB

U più lettu d'oghje

.