Chiudi annunziu

Sè, in più di smartphones da Samsung, preferite i so tablette, avemu una grande nutizia per voi. Dopu ch'elli apparsu uni pochi di ghjorni fà informace circa l'arrivu imminente di a tableta Galaxy Tab A 10.1 (2018) nantu à u situ di certificazione Bluetooth SIG, perchè oghje ci era una menzione di sta tableta ancu in u situ web di l'autorità di certificazione Wi-Fi. L'arrivu di a tableta hè probabilmente assai vicinu.

Ancu s'ellu ùn sapemu micca troppu nantu à sta tableta, hè chjaru da e fughe di u web chì duverebbe correre Android Oreo in a versione 8.1. Sta tavuletta puderia cusì diventà u primu pruduttu da Samsung chì averà a nova versione di stu sistema upirativu. Di sicuru, tuttu dipende principalmente da quandu Samsung decide di liberà à u publicu. S'ellu ritarda cun ellu, di sicuru, unu di i so mudelli di smartphone emblematici pò ghjunghje à ellu.

In quantu à altre specificazioni tecniche di sta nutizia, sfurtunatamenti ùn li cunnosci micca per u mumentu. Tuttavia, hè abbastanza prubabile chì serà una tableta di gamma media, postu chì u so predecessore hè ancu cascatu in questa categuria. Pudemu dunque aspittà una prestazione assai solida à un prezzu accettabile, chì, sicuru, ùn osemu micca stimà à u mumentu. In ogni casu, u so predecessore custa 7 1500 in a Repubblica Ceca in a versione basica è XNUMX XNUMX curone più in a versione cù LTE, per quessa, si pò suppone chì u prezzu di sta novità puderia almenu currisponde à sta quantità. 

galaxy o vechja

U più lettu d'oghje

.