Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Un teclatu chì funziunà bè chì currisponde perfettamente à i vostri bisogni hè unu di i cumpunenti chjave di u vostru equipamentu IT. Ma induve truvà unu chì rapprisenta u rapportu ideale di qualità è prezzu? Pruvate u teclatu ThundeRobot, chì pudete ancu ottene un grande scontu oghje.

Tastiera meccanica ThunderRobot K70 cù un interruttore marrone piacerà à i gamers è à l'utilizatori chì utilizanu u teclatu principalmente per scrive. Hè un dispositivu di tipu "plug and play" senza a necessità di una stallazione cumplessa, grazie à a so forma ergonomica hè adattatu per i gamers, i travagliadori di l'uffiziu è l'utilizatori recreativi. U teclatu impermeabile ThundeRobot K70 offre parechji tipi di retroilluminazione, chì pudete cambià facilmente è rapidamente cù l'aiutu di una scurciata di tastiera.

Pudete cumprà u teclatu meccanicu ThudeRobot K70 cù un layout UK in u situ web GearBest per un prezzu promozionale di 757 corone invece di i soliti 1605 corone. U scontu s'applica solu à i primi 50 pezzi, quandu sceglite u magazzinu cecu (GW-5) è PPL, ùn paghe micca spese postali è i merchenzie ghjunghjeranu in 1-2 ghjorni di travagliu.

Tastiera meccanica ThundeRobot K70 FB

U più lettu d'oghje

.