Chiudi annunziu

I servizii di pagamentu mobile sò diventati sempri più populari trà l'utilizatori di u mondu. Grazie à elli, ùn ci hè micca bisognu di avè sempre una carta di pagamentu o soldi cun voi, postu chì tuttu ciò chì avete bisognu pò esse risoltu cù solu un smartphone. U Samsung di Corea di u Sud hè ancu diventatu un attore forte in questu sensu cù u so Samsung Pay, chì prova di espansione in permanenza è cusì chì e persone utilizanu u serviziu. È pare chì in certi paesi si faci veramente bè. 

Samsung Pay hè ghjuntu in Messicu solu quattru mesi fà cum'è una novità relativamente scunnisciuta. In ogni casu, dapoi l'ingressu à u paese, stu serviziu hà fattu una longa strada è avà Samsung pò vantà di più di 200 mila utilizatori attivi di stu serviziu, chì hè un numeru veramente rispettabile. Inoltre, Samsung Pay ùn hè ancu supportatu da tutti i banche in u paese, cusì pò esse espertu chì quandu sta tendenza si sparghje à elli, a basa di l'utilizatori crescerà solidamente di novu. 

L'utilizatori di Samsung Pay apprezzanu soprattuttu u fattu chì ponu pagà per mezu di u serviziu praticamente in ogni locu induve e carte di pagamentu sò supportate, chì hè di sicuru un grande vantaghju. Inoltre, diverse carte da i prugrammi di fidelizazione, i codici QR è altre cose simili ponu esse inseriti in Samsung Pay, chì risparmia u tempu è elimina a necessità di portà trasportatori fisici.  

In più di sti benefizii, i prumuzioni per stu serviziu sò ghjunti da u tempu à u tempu in u paese, in quale i so utilizatori ponu riceve diversi rigali per pagà per mezu di Samsung Pay. Avà, prima di a prossima Copa Mondiale, hè, per esempiu, una cammisa di fan di a squadra naziunale messicana. 

samsung-pay-fb

U più lettu d'oghje

.