Chiudi annunziu

I pruduttori di smartphones stanu attualmente copiendu disinni principalmente da i flagships Samsung è Apple. In ogni casu, a caratteristica di i telefoni smartphones di u giant sudcoreanu hè a visualizazione OLED curva. Siccomu a visualizazione curva hè assuciata cù costi più elevati è sfidi tecnichi, altre marche in u mercatu ùn pruvate micca di copià sta funzione.

In ogni casu, una sucietà pare avè principiatu à fà un smartphone cù una visualizazione curva. A cumpagnia chinesa Oppo puderia prestu intruduce un dispositivu cù u cusì chjamatu arice display, cum'è hà cuminciatu à cumprà pannelli OLED flessibili di 6,42 inch da Samsung. Oppo puderia intruduce u novu telefunu in lugliu o agostu di questu annu.

I display OLED flessibili ùn sò micca esattamente a cosa più economica, cù un pannellu chì costa circa $ 100, mentre chì un pannellu pianu costa solu $ 20. Dunque, da tutti i cunti, Oppo travaglia nantu à un flagship premium cù un prezzu di compra più altu.

Samsung Display hè u più grande fornitore di pannelli OLED in u mondu. Sia in quantu à a qualità è u scopu di consegna, ùn hè senza rivali in u mercatu attuale. A so pusizioni dominante in questu settore pò esse derivata da u fattu chì hè u solu fornitore di display OLED per iPhone X.

Samsung Galaxy S7 Edge OLED FB

U più lettu d'oghje

.