Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: In cuuperazione cù a tenda in linea Gearbest, preparemu regularmente diverse promozioni per voi, sia per i telefoni cellulari sia per diversi accessori è gadgets. Oghje avemu da presentà a tableta Onda V10 Pro, chì i vantaghji principali sò in u so equipamentu è soprattuttu in u so prezzu.

Wave V10 Pro hè una tableta dotata di un display IPS di 10,1-inch cù una risoluzione di 2560 x 1600 pixel, sottu à quale ùn ci hè micca un buttone fisicu cù un lettore di impronte digitali integratu. U cervellu di u dispusitivu hè custituitu da un processore quad-core MTK8173 cù una velocità di clock di 2,0 GHz (2 core Cortex-A53 + 2 core Cortex-A72), chì hè supportatu da 4 GB di RAM. U processore graficu PowerVR GX6250 si occupa di u processu di l'imaghjini video è di i grafici di ghjocu. 32 GB di almacenamiento hè dispunibule per e foto, video è altre dati, chì ponu esse allargati da un altru 128 GB cù una carta di memoria.

A tableta hè principalmente destinata à ghjucà, vede filmi, serie è navigà in Internet, è per quessa hè dotata di Wi-Fi Dual Band (2,4GHz / 5,0GHz) cù supportu per e rete 802.11 a/b/g/n/ac. . Ci hè ancu duie fotocamere - a frontale cù una risoluzione di 2 MPx per videochiamate è a posteriore 8-megapixel per piglià ritratti di qualità megliu.

Hè dotatu di porti Micro USB è Micro HDMI, jack per cuffie 3,5 mm è DC Jack. A bateria hà una capacità di 6600mAh. A tableta hè alimentata da u sistema Android 6.0 cù supportu per parechje lingue è formati audio è video di basa.

Se lasciate u magazzinu cecu sceltu (GW-5), allora ùn avete micca da pagà l'imposta o l'imposta. A spedizione via PPL hè gratuita è avete a merchenzie in casa in 1-2 ghjorni di travagliu.

Onda V10 Pro FB

U pruduttu hè cupartu da una guaranzia di 1 annu. Se u pruduttu ghjunghje dannatu o completamente micca funziunale, pudete signalà in 7 ghjorni, dopu rinvià u pruduttu (a posta serà rimborsata) è GearBest vi mandarà un articulu completamente novu o rimborsà i vostri soldi. Pudete truvà più infurmazione nantu à a guaranzia è u pussibule ritornu di u pruduttu è soldi quì.

U più lettu d'oghje

.