Chiudi annunziu

Android P diventerà unu di l'aghjurnamenti più impurtanti di u sistema Android in l'ultimi anni. Google ùn hà micca solu cambiatu u modu di navigazione in u sistema, ma in gran parte ancu a cumunicazione cù u smartphone stessu. U scopu principale Androidu P hè di mantene l'utilizatori da guardà i so schermi di u smartphone tuttu u ghjornu è acquistà u cuntrollu di quantu tempu passanu nantu à u dispusitivu. Google hà introduttu parechji cambiamenti chì Android P purterà. Fighjemu inseme i più impurtanti.

Limiti di tempu di applicazione

Google faci Androidu P introduce una funzione chì vi mostrarà quantu tempu passate in applicazioni individuali. Impurtante, avete stabilitu quantu tempu pudete aduprà ogni applicazione durante u ghjornu.

Se pensate chì passate assai tempu in Facebook, per esempiu, senza vulè, allora vi basterà per stabilisce chì vulete utilizà l'applicazione per un massimu di una ora à ghjornu. Una volta u tempu stabilitu hè passatu, l'icona di l'applicazione diventerà grisa è ùn lanciarete micca l'applicazione per u restu di u ghjornu. Un pop-up vi avvisà quandu cliccate nantu à l'icona grisa chì avete digià ghjuntu à u limitu di tempu. Ùn ci hè mancu un buttone per ignurà a notificazione è apre l'app. L'unicu modu per apre u novu ancu dopu chì u limitu di tempu hè scadutu hè di vultà à i paràmetri induve sguassate u limitu di tempu.

Notificazione

Una di e parti insustituibili di i sistemi mobili sò notifiche, chì sò utili, ma à u stessu tempu furzà l'utilizatori à fighjà constantemente a visualizazione di u telefunu. Tuttavia, Google in Androidu P prova à fà notifiche micca un elementu cusì distracting, per esempiu, à u travagliu. Hè cunsigliatu di disattivà e notificazioni di l'app o di utilizà u modu di ùn disturbà.

Una volta entrate in u modu Ùn disturbate, pudete stabilisce per ùn mostra micca notificazioni nantu à u vostru schermu. Pudete ancu stabilisce u sistema per attivà u modu mintuatu quandu turnate u screnu di u smartphone nantu à a tavula.

Controlu di gestu

Sò passati più di sei anni da l'ultima volta chì Google hà cambiatu fundamentalmente a manera di navigà in u sistema Android. Dapoi u 2011, tuttu hè stata nantu à i trè buttoni in u fondu di u screnu - Back, Home è Multitasking. Cù l'arrivu Android Tuttavia, i cuntrolli di u telefuninu cambiaranu.

Google passa à i gesti. Ùn ci saranu più trè buttoni in u fondu di u screnu, ma solu dui buttoni toccu, vale à dì a freccia in daretu è a chjave di casa, chì risponde ancu à swiping à i lati. Trascinate a chjave di a casa in sopra mostra una lista di anteprima di l'applicazioni in esecuzione, è scorri à i lati cambia trà l'applicazioni in esecuzione.

In ogni casu, sè ùn site micca abituatu à i gesti, ùn importa micca, perchè Google vi permetterà di passà da i gesti à i buttoni di u software classicu chì avete usatu finu à avà.

Ricerca più intelligente

V Androidcù P, a ricerca hè assai più sufisticata. U sistema predicherà alcune azzioni chì vulete piglià. A ricerca hè cusì intelligente chì si cuminciate à circà l'app Lyft, per esempiu, u sistema suggerisce immediatamente s'ellu vulete urdinà un passaghju direttamente in casa o à u travagliu, chì vi risparmia u tempu.

android nant'à fb

U più lettu d'oghje

.