Chiudi annunziu

Surely you all still record the scandal with the exploding batteries in i mudelli Galaxy Nota 7 da Samsung. Stu scandalu, chì hè statu risu da u mondu sanu, guasi tombu a serie Note, è hè statu assai furtunatu chì Samsung hà sappiutu di salvà cù un mudellu assai populari. Galaxy Nota 8. Tuttavia, se pensate chì tali prublemi sò andati per sempre, vi sbagliate. Samsung si batte cù i telefoni intelligenti chì espludenu di tantu in tantu.

Un avvenimentu assai dispiacevule cunnessu cù l'esplosione di un smartphone Samsung hè accadutu à a fini di maghju in Detroit, USA. Sicondu l'infurmazioni dispunibili, una donna viaghjava in questu in una vittura in quale hà ancu avutu mudelli Galaxy S4 à Galaxy S8, ch'ella avia in giru. Ma fora di u turchinu, hà nutatu una scintilla chì esce da unu di sti smartphones mentre guidava. Di sicuru, a donna ùn hà aspittatu nunda, hà firmatu a vittura è ne s'hè scesa. Prestu hè statu invucatu in fiamme è hà devastatu cumplettamente a vittura.

Ancu s'è tutta a storia pò parè piuttostu incredibile, a so trama hè ancu cunfirmata da i bomberi di u Dipartimentu di u focu di Detroit chì sò andati à u focu. Di sicuru, a donna si vultò dopu à u so avucatu, chì avà l'aiuta à risolve a situazione. Hà digià cuntattatu Samsung, chì hà affruntatu tuttu u prublema in u capu è immediatamente mandatu i so tecnichi per inspeccionà a vittura è e parti di u telefunu chì presuntamente hà causatu u focu è scopre i dettagli. Tuttavia, hè difficiule di dì à u mumentu quali seranu i so prossimi passi. In ogni casu, s'ellu scopre chì u so dispusitivu hè veramente rispunsevuli di a vittura distrutta, una compensazione pò esse esperta. Ma avà hè sempre cunvinta chì i so telefoni sò di bona qualità è sicuru. "Stamu daretu à a qualità è a sicurità di i milioni di telefoni Samsung in i Stati Uniti. Avà vulemu fà una investigazione approfondita in questa materia, chì revelarà a vera causa. Tuttavia, finu à esaminà tutte l'evidenza, ùn pudemu micca scopre a vera causa ", Samsung hà cummentatu u casu. 

Allora videremu cumu l'inchiesta tutale si risolve è s'ellu serà pussibule di scopre  chì telefonu hà causatu u focu Ma hè digià chjaru chì questu hè veramente un casu unicu chì succede assai raramente in u mondu. Allora, s'è vo pensate à un smartphone Samsung, di sicuru, ùn avete micca da preoccupari di u focu. 

Samsung focu car

U più lettu d'oghje

.