Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Ancu s'ellu ùn pare micca, una lampa di tavulinu hè una parte impurtante di u mobili di casa. Ùn sò solu i so funzioni sò impurtanti, ma ancu u so aspettu. Una lampadina di notte vi darà un serviziu perfettu in e duie direzzione citate Xiaomi Mijia Yeelight, chì pudete cumprà à un scontu cù u nostru cuponu.

A lampa di notte Xiaomi offre 16 milioni di opzioni di luce di culore. Hè assai faciule di cuntrullà è aghjustà i candelabri - basta à toccu è scorrere per stabilisce a luminosità, a temperatura è u culore desideratu. Pudete creà parechje sceni diffirenti cù a lampada, pò ancu esse cuntrullata per via di una applicazione speciale nantu à u vostru dispositivu intelligente. A lampa Xiaomi offre una gamma di temperatura di culore di 1700K - 6500K è prumette una vita di 20 XNUMX ore.

Specificazioni:

Marca: Xiaomi
Potenza di uscita: 10 W
Tensione: AC 200 - 240 V
Connettività: Bluetooth, Wi-Fi
Pesu: 1,298 kg
Dimensioni: 8 x 8 x 18 cm
Cuntenutu di u pacchettu: 1x lampada Xiaomi, 1x adattatore di carica (spina UE), 1x manuale d'utilizatore in inglese

Se lasciate u magazzinu cecu sceltu (GW-5), allora ùn avete micca da pagà l'imposta o l'imposta. A spedizione via PPL hè gratuita è avete a merchenzie in casa in 1-2 ghjorni di travagliu.

Tip: Se ùn ti piace micca a lampada, pudete urdinà qualsiasi altru pruduttu da u magazzinu cecu, una lista completa pò esse trovu quì. Pudete riceve tutti i prudutti via PPL gratuitamente in 1-2 ghjorni di travagliu.

 

Lampada Xiaomi Mijia 1

U più lettu d'oghje

.