Chiudi annunziu

Dighjà à a mità di u mese passatu, Samsung hà infurmatu chì hà da cumincià à vende in a Repubblica Ceca durante u ghjugnu Galaxy S9+ in culore speciale Sunrise Gold. Cum'è prumessu, hè accadutu è sta settimana a nova variante di culore di u telefuninu flagship hà veramente ghjuntu à i scaffali di i rivenditori.

Solu u più grande hè dispunibule in Sunrise Gold Galaxy S9 + in a versione Dual SIM è cù un grande almacenamentu di 256 GB, chì hè ancu a più grande opzione di capacità offerta da Samsung. U prezzu finali, chì si ferma à CZK 26, currisponde à l'equipaggiu massimu. U telefunu pò esse acquistatu quì. Quandu compra un telefunu, hè sempre pussibule di usà finu à a fini di ghjugnu un avvenimentu speciale Samsung, quandu à u novu Galaxy S9 o S9+ vi ritruvà à CZK 14 per u vostru vechju telefunu.

Galaxy U S9+ in Sunrise Gold Edition hè u primu dispositivu di Samsung cù un finitu satinatu, chì aghjunghjenu una lucentezza discreta è una scintilla à i telefoni smartphones. U novu culore d'oru evoca l'impressione di vivacità è di calma à u stessu tempu. A finitura hè stata sviluppata per attruverà l'utilizatori cù un toccu stylish d'alta moda è di design d'interiore urbanu. U novu schema di culori serà vendutu à fiancu à l'attuale Midnight Black, Coral Blue è Lilac Purple chì i telefoni venenu. Galaxy S9 à Galaxy Anu introduttu u S9 + prima di questu annu.

GalaxyS9_Sunrise-Gold_KV-squashed

U più lettu d'oghje

.