Chiudi annunziu

Samsung, in cuuperazione cù a piattaforma alberghiera straniera ALICE, hà sviluppatu una soluzione efficace di gestione di l'alberghi attraversu u Gear S3. Orologi intelligenti da u giant sudcoreanu migliurà a cumunicazione trà l'ospiti è l'impiegati in l'alberghi, è in u risultatu, i travagliadori sò capaci di suddisfà rapidamente è efficacemente e richieste di i visitatori.

Appena un invitatu fa una dumanda, l'impiegati in u dipartimentu appropritatu viranu i so smartwatches. In seguitu, unu di l'impiegati accetta u compitu cun un toccu simplice nantu à u screnu di u watch, è i so cumpagni ricevenu una notificazione chì qualchissia altru hà da piglià a cura di u compitu. À u listessu tempu, i gestori stessi sò ancu infurmati di tuttu. U sistema permette à i gestori di seguità i travaglii in tempu reale, cusì anu una visione generale di se e richieste di invitati sò state accolte rapidamente è bè. In l'industria di u serviziu, a risoluzione puntuale di a dumanda hè assai impurtante, perchè u più prestu u bisognu di u cliente hè soddisfatu, u megliu u cliente vi percepisce. Funziona u listessu modu in alberghi.

A gestione digitale cù Gear S3 deve esse u primu hotel à pruvà Vicerè L'Ermitage in Beverly Hills. A suluzione vi vede a luce di u ghjornu à a cunferenza HITEC 2018, chì si terrà sta settimana in Houston, Texas.

gear s3 fb

U più lettu d'oghje

.