Chiudi annunziu

Cum'è parte di l'avvenimentu di u Samsung Fashion Day, hè pussibule acquistà i telefoni di punta Samsung oghje, 20 di ghjugnu 2018. Galaxy S9 è S9+, tutti i TV è soundbars cù 20% di sconto istantaneu. Inoltre, l'offerta pò esse cumminata cù a prumuzione di scrap metal attualmente in corso, quandu avete solu bisognu di purtà u vostru vechju telefunu per a redenzione è Samsung vi darà. Galaxy S9 o S9+ aghjunghjenu un bonus di 2 CZK à u prezzu di compra. Sapete più nantu à l'avvenimentu quì.

L'unica cundizione per ottene un scontu di 20% hè chì duvete fà a compra oghje in una tenda di marca Samsung in u centru cummerciale Palladium, Praga. Tuttavia, dopu à cumminà tramindui l'azzioni sopra citati Galaxy U S9 esce solu 15 CZK a Galaxy S9 + solu nantu 17 CZK.

Oghje, Samsung hà preparatu una sorpresa per i clienti è i passanti in a so tenda di marca in Palladium in a forma di una sessione d'autografi da u fotografu famosu Robert Van da 17.00:19.00 p.m. à XNUMX:XNUMX p.m. Vano cullabureghja cù Samsung in una numeru di prughjetti ligati à a fotografia di u telefuninu. Per esempiu, Samsung hà patrocinatu un documentariu annantu à Van chjamatu A Storia di un Omu, Vano fotografiatu in cuuperazione cù a rivista ELLE. Galaxy Serie S9+ di ritratti di personalità di a moda ceca è serà ancu a stella principale di a prima riunione di e donne Samsung Fashion Night u 21 di ghjugnu.

Samsung Galaxy S9 FB

U più lettu d'oghje

.