Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: Viber, una di e principali applicazioni di cumunicazione glubale, porta à tutti i fan di football una sperienza sportiva unica, induve uniscenu u so amore per u football è a so capacità di predichendu i risultati di i partiti. A nutizia vene à l'occasione di l'apertura di a Copa Mondiale in Russia dumane.Viber offre à i fanali un set speciale di stickers di football chjamatu World Football 2018, una nova estensione funziunale di chat induve ponu predichendu i risultati di i partiti è cumpete per premii interessanti. cum'è i chat bots.

I fan di u mondu amanu predichendu i risultati di i partiti è a classificazione di a squadra basatu nantu à i risultati futuri di i partiti di football. Mentre chì certi anu a so lista guardata in un libru di travagliu Excel, altri utilizanu un bulletin board di l'uffiziu, è quelli di l'antica scola mantenenu spreadsheets in i so quaderni. Viber li porta avà un modu novu è innovativu per urganizà e so classifiche.

A nova estensione di chat funziunale di Viber porta assai divertimentu cù a predizioni è u seguimentu di i partiti di partita in l'area di u messagiu - chì permette à l'utilizatori di cumpete istantaneamente è di paragunà e valutazioni in una tabella aghjurnata automaticamente. In listessa manera, l'utilizatori ponu seguità u prugressu di a partita in tempu reale, è nantu à Viber truverete ancu u sviluppu attuale di a partita è a classificazione di i partiti di a Copa Mondiale.

"Per i fan di football, questu hè un mese di adrenalina chì gira intornu à a Copa Mondiale. Essendu unu d'elli noi stessi, simu assai felici di avà permettenu di avè stu grande avvenimentu in u centru di a so chat Viber. Trasfurmà un vechju bulletin board in un chat scoreboard, accumpagnatu da u fervore cumpetitivu di a messageria di u gruppu, hè una idea completamente innovativa ", dice Djamel Agaoua, CEO di Viber.

Per quelli chì volenu participà ancu di più, Viber offre l'uppurtunità di participà à i classifiche mundiali per vince premi incredibili:

  • Previsioni precise di i risultati di u partitu permettenu à i fan di ottene millaie di pacchetti di sticker Viber gratuiti, creditu Viber Out gratuitu è ​​più cuntenutu.
  • Un fan furtunatu cù u più punti serà incoronatu u "Ultimate World Football Fan" è vincerà u premiu chì ogni fan di football sogna: un viaghju VIP per u vincitore è u so amicu à u famosu ghjocu El Clásico a stagione prossima. Z8pad hà da pudè fighjà da a prima fila di sedi in u stadiu Camp Nou !

Viber hà liberatu ancu à l'occasione di a Copa Mondiale pacchettu esclusivu di stickers di football gratuitiin 16 versioni di lingua è u cecu hè unu di elli. I stickers offrenu à i fan più modi per cumunicà inseme è divertissi assai.

Per maximizà veramente l'esperienza, i principali cumpagnie di media in u mondu, cumprese 90min.com è Championat.com, anu da apre e cumunità Viber speciale, induve un numaru illimitatu di fans avarà l'uppurtunità di fighjulà conversazioni interessanti nantu à u football o participà à u prugramma di scoreboard di a cumunità. "90min hè ciò chì dà à i fan a voce, cusì associà cù Viber è custruisce cumunità di fan di football nantu à a so piattaforma hè una opportunità unica per noi di impegnà i fan in tempu reale cù u più grande avvenimentu di u mondu." Andres Caroghje, u manager globale di a divisione di football à 90min.

Scaricate Viber è crea a vostra propria classificazione in chat di gruppu, vede più infurmazione quì.

FAQs

Cumu l'utilizatori ponu inizià a so scorecard di u gruppu?

  • L'utilizatori sparte e so previsioni di partita in chat di gruppu attraversu a nova Extensione di Chat di Football Mondiale.
  • Una volta chì un utilizatore hà spartutu e so previsioni, ponu facilmente creà a so classificazione clicchendu u buttone appropritatu in u pannellu di estensione di chat. L'altri membri chì volenu unisce è appariscenu in a tavula devenu sparte e so stime di puntuazione in u gruppu.
  • Se un utilizatore apparisce nantu à parechje tabelli, solu una stima di u risultatu serà presa in contu nantu à elli, è chì serà l'ultima stima per ogni ghjocu.
  • Per assicurà chì l'utilizatori ùn mancanu mai una partita, un chatbot speciale li mandarà un ricordu ogni ghjornu per compie e so previsioni prima di inizià a partita.

Cumu l'utilizatori ponu raccoglie punti?

  • Se l'utilizatore indovina perfettamente u puntu di partita, riceverà 3 punti è vincerà un premiu istantaneu.
  • Se l'utilizatore ùn hà micca indovinatu u risultatu esatta, ma predice currettamente quale vincerà a partita, riceveranu almenu 1 puntu versu u numeru tutale di punti cullati. Per esempiu, se un utilizatore predichendu chì a Russia vince 3-1 è a partita hè finita cù a Russia chì vince 3-2.
  • Questi punti sò aghjuntu automaticamente à tutte e tavule di quellu utilizatore in diversi gruppi.

Rakuten Viber

À Rakuten Viber, cunnettamu e persone - ùn importa quale sò o da induve venenu. I nostri più di 1 miliardo d'utilizatori in u mondu anu accessu à una gamma di funzioni cum'è chats one-to-one, videocalls, messagi di gruppu o nutizie è discussioni cù e so marche è celebrità preferite. Offremu à l'utilizatori tutti l'arnesi necessarii per sprimesi in modu sicuru. Viber face parte di u Gruppu Rakuten, un capu mundiale in e-commerce è servizii finanziarii.

viber-leaderboards-728x322

U più lettu d'oghje

.