Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Pò esse difficiule di sceglie da a larga gamma attuale di smartwatches. Faremu a vostra decisione più faciule offrendu una novità in forma di l'orologio NO.1 F13 cun un grande disignu è parechje funzioni maravigliose è utili.

Smart watch NO.1 F13 in più di un pedometru è di un monitor di freccia cardiaca, anu ancu a funzione di misurà a distanza, a velocità o i calori brusgiati, cusì seranu accolti da tutti quelli chì piacenu u sport è un modu di vita sanu. Inoltre, pudete stabilisce notifiche nantu à l'orologio per e telefonate entranti o missaghji di testu, notificazioni da Facebook, Whatsapp è altri, è ancu notificazioni per seduta troppu longu. Cù l'aiutu di u smartwatch F13, pudete facilmente monitorà u vostru sonnu è mette in svegliate via vibrazione. L'orologio hè resistente IP68 è hà una cunnessione Bluetooth. Hanu un quadrante tondu cù una schermu tattile di 1 inch, l'orologio hè alimentatu da una bateria 350 mAh.

Pudete cumprà NO.1 F13 nant'à u situ web GearBest per un prezzu introduttivu promozionale di 598 curone. À u listessu tempu, ogni ghjornu da u 25 di ghjugnu à u 2 di lugliu, un avvenimentu principia à 11:00 a.m., quandu i primi 10 più veloci ponu cumprà un orologio per solu CZK 310. Attualmente, pudete puru aduprà un speciale Sconti di a mità di l'annu, in u quale hè pussibule cumprà diversi prudutti à prezzi bassi.

NO.1 F13 intelligente watch FB

U più lettu d'oghje

.