Chiudi annunziu

Dapoi l'intruduzioni di u novu Samsung Galaxy A Nota 9 hè pocu più di un mesi. Tuttavia, se pensate chì sapemu digià praticamente tuttu di stu mudellu grazia à tunnellate di fughe, vi sbagliate. Ancu in l'ultimi ghjorni, assai interessanti sò apparsu informace, grazia à quale pudemu avè una stampa ancu megliu di ciò chì aspetta veramente. Chì ci hè di novu sta volta ?

Novu Galaxy A Nota 9 hè stata in manu di l'espertu di l'industria Eldar Murtinaz, chì hà sparte e so impressioni di u telefunu in Internet. Sicondu ellu, hè Galaxy U Note9 hè assai simili à u mudellu di l'annu passatu, è l'unica diferenza maiò di design hè u lettore di impronte digitali spustatu da u latu di a camera à sottu. A camera deve esse identica à quella chì Samsung hà utilizatu nantu à u mudellu Galaxy S9+. Ùn ci hè micca una rivoluzione in questu quì. Ma questu ùn hè micca dannusu in ogni modu. A camera aduprata pò sustene i criterii più stretti è hè cunsidarata ghjustu unu di i migliori in u mondu. Ma l'applicazione nativa per piglià ritratti hè probabilmente un pocu più veloce, soprattuttu grazia à novi algoritmi. 

Grande differenza trà Galaxy Note8 è Note9 sò in pesu. Per via di ciò chì hà avutu Galaxy A bateria di u Note9 cù una capacità di 4000 mAh, chì hè circa 20% più di capacità di quella chì vantava u so fratellu maiò, hà guadagnatu pesu significativamente. In ogni casu, a maiò parte di l'utilizatori puderanu forse pardunà per questu, grazia à a durabilità significativamente più longa. U S-Pen hà ancu ricevutu una migliione decente, chì avà hà in realtà Bluetooth.

Forsi l'affirmazioni più interessanti, però, hè chì dopu à l'intruduzioni di a Nota 9, Samsung puderia cutà u so fratellu maiò è vende solu u novu mudellu. In questu modu, u giant sudcoreanu assicurassi una bona vendita, chì u Galaxy U S9 ùn pò micca vantaghju in tuttu per via di pochi innovazioni. Tuttavia, probabilmente hà amparatu da u so "errore". 

galaxy nota 9 fb

U più lettu d'oghje

.