Chiudi annunziu

Inseme cù u principiu di e vacanze, Samsung hà iniziatu nova azzione, quandu dà un bonus finu à CZK 4 per i so mudelli di smartphone selezziunati. À i bandieri Galaxy Inoltre, u S9 è S9+ offrenu una carta microSD gratuita cù una capacità di 256 GB. L'offerta hè valida da u 1/7 à l'31/8 o finu à esaurimentu di scorte.

A prumuzione s'applica à i flagships di quist'annu è di l'annu passatu è ancu à i mudelli mid-range. A quantità di u bonus, chì hè aghjuntu à u prezzu di compra di u vostru vechju telefunu, dipende ancu da questu. Allora si cumprà, per esempiu, un high-end Galaxy S9, à quale avà riceverete una carta microSD 256GB cum'è rigalu, riceverete un bonus di 4 000 curone, chì serà mandatu à u vostru contu bancariu cù u prezzu di compra di u telefunu esistente. Una compra hè issa tentazione simile Galaxy Note8, chì hè dispunibule per CZK 19, o Galaxy A8 per 9 CZK.

Quantità di bonus per mudelli individuali:

mudedduBonus
Galaxy S94 CZK
Galaxy S9 +4 CZK
Galaxy S84 CZK
Galaxy S8 +4 CZK
Galaxy Note84 CZK
Galaxy A62 CZK
Galaxy A6 +2 CZK
Galaxy A82 CZK

Cumu uttene u bonus:

  1. Cumprate unu di i mudelli Samsung sopra Galaxy
  2. Iscriviti à www.novysamsung.cz (iscrizzione significa inserisce dati nantu à u cliente è u dispusitivu chì hè vindutu) da u 31 d'aostu à u più tardi.
  3. Caricate l'IMEI di u novu telefunu è a so ricevuta di vendita à u vostru prufilu di registrazione.
  4. Sceglie cumu u vechju telefunu serà vendutu (in linea o in persona).
  5. Dopu avè finitu u riscattu, u bonus serà mandatu à u cuntu bancariu registratu in 14 ghjorni di travagliu da u riscattu.
  6. In casu di compra Galaxy S9 è S9 +, dopu chì a compra hè cumpletata, a carta di memoria serà mandata à l'indirizzu registratu in 14 ghjorni di travagliu.
Azzione Samsung Galaxy S9

U più lettu d'oghje

.