Chiudi annunziu

Samsung duveria presentà un successore in e prossime settimane Galaxy Tab S3. Finu a ora avemu amparatu qualchi infurmazione interessante nantu à ciò chì Galaxy Purtà a Tab S4, ma ùn hè micca dettu assai di u disignu. Tuttavia, uni pochi ghjorni fà, i renders di a prossima tableta sò apparsu in ligna, chì palesanu ciò chì serà u flagship di u giant sudcoreanu.

Parechje settimane fà, avemu infurmatu chì Samsung hà da vultà à u Galaxy Tab S4 à 16: 10 ratio d'aspettu, chì i rende cunfirmanu. Se vi ricordate, Samsung hà digià utilizatu stu rapportu d'aspettu in a prima generazione Galaxy Tab S chì hè statu introduttu in 2014. Da Galaxy Tuttavia, per a Tab S2, a cumpagnia hà cambiatu à un rapportu d'aspettu 4: 3.

Scuprite i primi renders Galaxy Tab S4:

Si pò vede da i rende chì Galaxy A Tab S4 averà biselli più slim. Allora ùn truverete micca u logu Samsung in a parti suprana, cum'è u casu cù i mudelli precedenti, è u buttone fisicu manca in a parte bassa. Siccomu ùn ci hè micca un lettore di impronte digitali visibile nantu à u spinu, a tableta probabilmente s'appoghja solu nantu à u scanner iris.

U piazzamentu di i buttuni di serratura è di u voluminu pare esse uguali à u so predecessore. Puderete nutà un marcatu nantu à u spinu "Tuned by AKD", chì significa chì Galaxy Tab S4 offre un sonu sintonizatu da AKD.

In quantu à e specificazioni tecniche, Galaxy A Tab S4 hà una schermu di 10,5 inch cù una risoluzione di 2560 × 1600 pixel, un processore Snapdragon 835, 4 GB di RAM è 64 GB di almacenamiento. Duverebbe esse equipatu cù una camera posteriore di 12 megapixel è una camera frontale di 7 megapixel. A tavuletta correrà Androidnantu à 8.1 Oreo.

Ricevutu uni pochi di ghjorni fà Galaxy A certificazione Tab S4 da a FCC, chì indica chì a so introduzione hè imminente. Hè previstu chì Samsung puderia presentà u dispusitivu in settembre à l'IFA 2018 in Berlinu.

galaxy-tab-s4-leaked-render

U più lettu d'oghje

.