Chiudi annunziu

A settimana passata noi voi anu infurmatu, chì Samsung prepara trè varianti Galaxy S10, cù u fattu chì u più grande duveria offre un display di 6,2 inch, cum'è quellu di questu annu Galaxy S9+. Ma avà l'altri sò apparsu informace, secondu chì u telefuninu duverà vantarà una visualizazione ancu più grande. In listessu modu, i diagonali cambianu ancu per altri mudelli.

U giant sudcoreanu hà dettu chì hà sceltu una dimensione di visualizazione più grande per via di a camera tripla chì u mudellu Plus duverebbe ottene. Ancu se a relazione diretta trà a dimensione di u pannellu è u numeru di sensori di càmera ùn hè micca sanu chjaru. Hè speculatu chì per via di a tripla camera, Samsung hà bisognu di guadagnà più spaziu in u smartphone. Dopu tuttu, si Samsung avia mantinutu e dimensioni di u mudellu Galaxy S9 +, avissi da riduce a capacità di a bateria à a spesa di a camera triple, chì ùn saria micca assai piacevule à l'utilizatori.

Cusì puderia Galaxy S10 cù camera tripla si vede cum'è:

Ancu per varianti più chjuchi, a dimensione di a visualizazione ùn serà micca cum'è l'aspittava inizialmente. U mudellu più chjucu, chì deve avè una sola camera posteriore, avarà una visualizazione di solu 5 inch. A seconda variante cù una camera posteriore duale hà allora un display di 5,8 inch, vale à dì u listessu cum'è Galaxy S8 è S9.

Tutti i trè mudelli Samsung citati Galaxy U S10 deve esse introduttu à principiu di l'annu prossimu. L'innuvazioni più impurtanti ùn saranu micca solu un designu rivisatu, ma sopratuttu una camera tripla, un lettore di impronte digitali integratu in a visualizazione è una scansione facciale 3D mejorata.

Samsung-Galaxy-S10-cuncepimentu-FB

U più lettu d'oghje

.