Chiudi annunziu

Samsung hè statu u fornitore exclusivu di processori mobili per parechji anni Apple è i so iPhones. Tuttavia, uni pochi d'anni fà, a cumpagnia sudcoreana hè stata spinta da TSMC, unu di i più grandi pruduttori di circuiti integrati in u mondu. Apparentemente, i prucessori di l'attellu di Samsung puderianu turnà à i telefoni è e tablette Apple da l'annu dopu.

Sicondu Digitimes, Samsung duveria pruduce processori A13 per i prossimi telefoni Apple. Apple voli favurizà u giant South Korean over TSMC principalmente perchè sviluppa tecnulugia InFO avanzata è implementa u prucessu EUV.

TSMC hà dettu chì hà sappiutu di custruisce a so propria tecnulugia InFO basatu annantu à l'architettura 7nm, chì Apple appruvatu per i chips A12 chì apparisceranu in a linea iPhone di questu annu. Samsung hè avà travagliatu duru per diventà ancu un fornitore di chip iPhone.

Samsung hà una relazione di cummerciale un pocu sana Applem U furnisce cù Super Retina OLED displays per l'iPhone X attuale, è deve ancu furnisce i listessi (o almenu simili) per i mudelli di l'iPhone di questu annu.

samsung-logo-fb

U più lettu d'oghje

.