Chiudi annunziu

Hè passatu un bellu pezzu chì i nostri telefunini sò resistenti à diversi danni, cumprese cascate o impatti diversi. Di sicuru, sti telefoni ùn ponu esse paragunati à ciò chì pudemu tene in e nostre mani avà. In u corsu di u tempu, i mattoni senza forma chì avianu una visualizazione titulare, un ringtone piercing è a vita di a bateria di una settimana sò diventati, cù u tempu, platti stretti cù una visualizazione in tutta a parte frontale, chì, in più di chjamà è "messaging" , ci permette di fà una larga gamma di altre cose, cumpresa a navigazione in Internet, a navigazione in vitture o vede filmi. Ma tuttu questu à a spesa di a durabilità, chì ùn pò micca avà paragunatu cù i telefunini di a generazione precedente. Ma questu in teoria puderia esse finitu prestu.

Qualchi ghjorni fà, Samsung hà vantatu una novità assai interessante chì puderia significà una rivoluzione decente. Riiscìu à sviluppà un pannellu OLED cusì durable chì hà passatu i testi di Underwriters Laboratories, chì, trà l'altri cose, teste a durabilità di diversi prudutti in u quadru di l'Amministrazione Americana di Sicurezza è Salute, cù colori volanti, è ponu cusì vantarà un certificatu "infranchibile".

È ciò chì hà fattu u novu pannellu OLED cusì interessante? Soprattuttu, malgradu una seria di cascate da diverse altezze da 1,2 à 1,8 metri, quasi nunda hè accadutu à a visualizazione è hà ancu travagliatu. È solu per l'interessu: hè cascatu à a terra dura 1,2 volte da solu 26 metri, chì a maiò parte di i telefoni smartphones cù i tipi di display attuali ùn puderanu micca respira in ogni casu. U mutivu principale di l'unbreakability hè u novu prucessu di pruduzzione, chì hà u scopu di eliminà tutti i prublemi pussibuli cù a visualizazione in casu di caduta. Malgradu u prucessu di fabricazione ligeramente sfarente, u pannellu hè estremamente ligeru è duru. 

Grazie à questa innuvazione, pudemu aspittà in u futuru smartphones o tablette quasi indistruttibili, chì, à u cuntrariu di i mudelli attuali, sopravviveranu a maiò parte di caduta in terra senza prublemi. In ogni casu, hè difficiule di dì chì Samsung o altri fabricatori seranu implicati significativamente in l'implementazione di sta nutizia. Parechji di noi, quandu a visualizazione si rompe, pensate s'ellu hè ancu impurtante di rimpiazzà, o s'ellu hè megliu invistisce in un novu pruduttu. In ogni casu, grazia à i display "unbreakable", stu dilema puderia sparisce è cusì, in teoria, a vendita di novi prudutti puderia ancu diminuite.

display samsung-unbreakable-display

U più lettu d'oghje

.