Chiudi annunziu

Ci hè sempre quasi duie settimane finu à chì a cunferenza UNPACKED si svolge, à a quale, in più di parechje altre novità, Samsung duveria principalmente presentà. Galaxy Nota 9. U phablet previstu ùn hà ancu avutu a so premiere, ma questu ùn impedisce micca u giant sudcoreanu di tentazione in anticipu. L'ultimi annunzii chì a cumpagnia hà publicatu ieri nantu à u so canale ufficiale di YouTube si riferiscenu chjaramente à u fattu chì assai cambierà in u campu di i telefoni intelligenti u 9 d'Aostu.

Questu hè cumu serà Galaxy Nota 9 pare cusì:

Samsung hà publicatu un totale di trè annunzii di mezzu minuti, è tutti anu un tema cumuni - si riferite à u fattu chì assai pò cambià in un ghjornu. Ddu ghjornu deve esse u 9 d'Aostu, quandu u Note9 deve esse mostratu à u mondu per a prima volta. In i spots di publicità, Samsung mette in risaltu ancu i prublemi più cumuni chì i prupietari di smartphones (di altre marche) soffrenu - un sistema lento, una vita di bateria insufficiente è pocu almacenamentu gratuitu.

È questu hè esattamente ciò chì duverebbe succede cù l'arrivu Galaxy Nota 9. Grazie à l'ultime processore è a RAM giant, u telefunu serà veloce, una durabilità decente serà assicurata da una batteria gigante è un almacenamentu abbastanza, dopu una memoria grande è soprattuttu expandable.

galaxy note9 viola lilla fb

U più lettu d'oghje

.