Chiudi annunziu

Samsung hà introduttu ufficialmente un chip DRAM LPDDR8 5GB per smartphones. Sicondu a cumpagnia, questu hè u primu chip LPDDR8 5GB fattu cù tecnulugia marcata cum'è Classe 10 nm, chì pò esse qualcosa trà 10 è 19 nm. U predecessore, vale à dì u chip 8GB LPDDR4, era digià pruduciutu in u 2014, cusì era solu una questione di tempu prima chì u giant sudcoreanu vene cun una innuvazione.

Samsung dichjara chì LPDDR5 truverà applicazione principalmente in l'area di 5G, l'automobile è i dispositi mobili chì utilizanu intelligenza artificiale. Cù una velocità di trasferimentu di 6 Mbps, u chip DRAM LPDDR400 8GB hè 5 volte più veloce di i chips DRAM mobili utilizati in i flagships attuali. Galaxy U S9 hà un chip LPDDR4X cù una velocità di dati di 4 Mbps. LPDDR266 pò mandà 5 GB di dati per seconda, chì hè circa 51,2 file video HD.

Samsung offre sia una versione cù un rendimentu cumpletu à una tensione di 1,1 V, è ancu una 5 Mb / s più debule è ecunomica à 500 V. LPDDR1,05 offre ancu un modu di sonnu profondu (Dormu Profundu), chì circa a mità di u cunsumu di energia di l'attuale LPDDR4X DRAM. Samsung dichjara chì cù u novu chip pò riduce u cunsumu d'energia finu à 30%, è cusì allargà a vita di e batterie di smartphone.

Probabilmente u chip still u Galaxy U Note9 ùn apparirà micca, ma probabilmente l'avete l'annu dopu Galaxy S10.

samsung lpddr5 fb

U più lettu d'oghje

.