Chiudi annunziu

Samsung NEXT, una divisione di venture capital chì si cuncentra in l'investimentu in software è servizii cumplementati da u hardware Samsung, hà annunziatu a furmazione di u Q Fund. Per mezu di u fondu, u giant sudcoreanu investirà in startups AI.

Sicondu un comunicatu di stampa, u Q Fund investirà in aree cum'è l'apprendimentu di simulazione, a cunniscenza di a scena, a fisica intuitiva, i prugrammi di apprendimentu programmaticu, u cuntrollu di robot, l'interazione umanu-urdinatore è l'apprendimentu meta. U fondu hè focu annantu à approcci micca cunvinziunali à i prublemi AI chì sò immune à i metudi tradiziunali. U fondu hà investitu recentemente in Covariant.AI, chì usa novi approcci per aiutà i robots à amparà e cumpetenze novi è cumplessi.

A squadra Samsung NEXT hà da travaglià cù parechji ricercatori principali in u campu per identificà l'opportunità ghjusta per u Q Fund. Siccomu u fondu hè focu annantu à altre sfide futuristiche è cumplesse di AI, i rivenuti ùn sò micca una primura priorità.

"In l'ultimi deci anni, avemu vistu u software cuntribuisce à u mondu. Avà hè u turnu di u software AI. Lancemu u Q Fund per sustene a prossima generazione di startup AI chì volenu andà oltre ciò chì sapemu oghje ". hà dettu Vincent Tang di Samsung NEXT Division.

robot-507811_1920

U più lettu d'oghje

.