Chiudi annunziu

Ancu s'è i nostri ochji sò impazienti fissi principarmenti nantu à dumane, perchè in questu ghjornu Samsung presentarà un novu phablet Galaxy Note9, u giant sudcoreanu hè digià preparatu un altru avvenimentu assai interessante per noi, chì ci purterà un altru pruduttu assai aspittatu. Allora s'è vo site impacientemente aspittendu chì l'orologio arrivà Galaxy Watch, Circle u 30 d'Aostu in i vostri diari. Samsung hà pianificatu a presentazione di novi prudutti in questu ghjornu. Questu serà un ghjornu prima di l'iniziu ufficiale di l'IFA in Berlinu, Germania. 

In l'invitu à questu avvenimentu, Samsung ùn hà micca direttamente dichjarà quali prudutti presentarà, ma a maiò parte di l'analisti predice u lanciu di l'orologio à a fine d'aostu è qualchi indizi di i ghjorni è settimane precedenti, da quale pò esse. esse cunclusu chì avemu da vede u lanciamentu di u watch in questu ghjornu stessu. Apparentemente, sò digià certificati da a vasta maiuranza di l'autorità, cusì ùn ci hè nunda chì ferma in u modu di a so presentazione. Ma Samsung preferirebbe aspittà uni pochi di settimane chè intruduce l'orologio à u stessu tempu Galaxy Note9, chì prubabilmente li spinghjerà in u fondu è catturà tutta l'attenzione per ellu stessu. 

In quantu à l'orologi stessi, anu da riceve migliurà assai interessanti. U megliu deve esse un aumentu significativu di a vita di a bateria, chì avà deve esse capace di trattà sette ghjorni di funziunamentu senza prublemi. Inoltre, a visualizazione serà allargata è l'offerta di furmazione serà allargata, ancu da 30 tipi. 

samsung-ifa-h

Videremu s'ellu sapemu di u futuru smartwatch revelarà a prima nutizia di Samsung à a presentazione di u Note9 dumane. Ancu s'ellu ùn era micca u casu, vale a pena aspittà per cumprà un smart watch da Samsung. 

gear s4 03

U più lettu d'oghje

.