Chiudi annunziu

Samsung hà introduttu un novu oghje smart watch Galaxy Watch, chì impressionanu cù una longa vita di a bateria, novi funzioni di fitness, a capacità di monitorà u stress è analizà u sonnu è u disignu senza tempu. Inoltre, offrenu una scelta più larga di stili cumpresi novi sguardi in Silver, Rose Gold è Midnight Black è novi culori di bandi individualizzati. 

Endurance più longa

Galaxy Watch anu migliuratu a vita di a bateria (più di 80 ore), eliminendu a necessità di ricaricà ogni ghjornu, aiutendu i clienti à fà tuttu ciò chì anu bisognu durante a so settimana occupata. Grazie à a vita di a bateria più longa, l'orologio pò avà facilmente operatu indipindentamente da u smartphone, furnisce servizii veramente autonomi in i settori di chjama è messagi, carte è musica. L'utilizatori ponu ancu inizià è finisce a so ghjurnata cù briefings matinali è serali chì li dannu una visione generale di u so calendariu è di e so attività attuali, è di u clima. 

Monitoraghju di u stress è analisi di u sonnu

Galaxy Watch sò stati pensati cun un stile di vita sanu in mente. Forniscenu una sperienza di salute veramente cumpleta cù una funzione di monitoraghju di u stress chì rileva automaticamente alti livelli di stress è offre esercizii di respirazione per aiutà l'utilizatori à stà cuncentrati. Inoltre, a nova funzione avanzata di seguimentu di u sonnu monitorizza tutti i livelli di u sonnu cumpresi i cicli REM, aiutendu l'utilizatori à monitorà i so mudelli di u sonnu è assicuranu chì ottennu u restu chì anu bisognu per passà u ghjornu.  

Quandu l'utilizatori anu u sonnu è u stress sottu cuntrollu, Galaxy Watch li aiutanu ancu à ottene altri scopi di stile di vita sana. Galaxy Watch aghjunghjendu 21 novi allenamenti à l'internu, offre un totale di 39 allenamenti chì permettenu à i clienti di cambià è persunalizà a so rutina di ogni ghjornu. Una dieta equilibrata hè cusì impurtante cum'è l'esercitu. Grazie per l'orologio Galaxy Watch hè assai simplice cù un seguimentu intuitivu di calorie è cunsiglii individuali. L'utilizatori ponu ancu seguità ciò chì manghjanu nantu à u so dispusitivu Galaxy è istantaneamente entre in dati nutrizionale in Samsung Health è à Galaxy Watch, è gestisce megliu l'assunzione di calori. 

Novu disignu

Galaxy Watch sò dispunibuli in parechje dimensioni è stili: in a taglia 46mm sò argentu, in a taglia 42mm sò neri o in oru rosa. L'utilizatori ponu persunalizà u so sguardu ancu di più cù una selezzione di facci è cinturini, cumprese varianti di Braloba, un fabricatore di cinturini d'alta qualità. Galaxy Watch cuntinueghja a tradizione di i smart watches Samsung è hà a so lunetta rotativa. In ogni casu, offrenu l'aspettu digitale di u display Always On è una usabilità megliu. Galaxy Watch per a prima volta, offrenu un tick analogicu di l'orologio è "strikes" di l'orologio, è ancu un effettu di prufundità chì mette ombre chì mette in risaltu ogni dettagliu nantu à a faccia di l'orologio, dendu un aspettu tradiziunale. Galaxy Watch presentanu una durabilità certificata militare cù Corning Gorilla Glass DX+ è resistenza à l'acqua superiore di 5 ATM. Permettenu cusì un usu à longu andà in ogni ambiente.

altre funzioni

Galaxy Watch portanu utilizatori tutti i benefici di l'ambiente Galaxy, Fendu li travaglià senza cuntinuu cù SmartThings, Samsung Health, Samsung Flow, Samsung Knox, Samsung Pay, è partenarii cum'è Spotify è Under Armour. Cù SmartThings pudete facilmente cuntrullà i dispositi Galaxy Watch - cù solu un toccu di u polsu - da accende e luci è a TV in a matina à mette a temperatura prima di andà in lettu. Samsung cun Galaxy Watch facilita ancu u cuntrollu di musica è multimedia. Spotify permette à l'utilizatori di sente a musica offline o senza smartphone. Samsung Knox permette a sicurità di l'infurmazioni, è cù Samsung Flow, l'urdinatori o i pasticchi ponu esse facilmente sbloccati.

Disponibilità

Seranu in a Repubblica Ceca Galaxy Watch in vendita da u 7 di settembre di u 2018 (versione Bluetooth), mentri pre-ordini cumincianu oghje, 9 d'Aostu, è durà finu à u 6 di Settembre 2018. A vendita ufficiale principia un ghjornu dopu. U prezzu principia da CZK 7 per a versione 999mm è finisce à CZK 42 per a versione più grande di 8mm. A dispunibilità di a versione LTE ùn hè ancu stata determinata per u mercatu cecu è dipende, frà altre cose, da a prontezza di l'operatori per sustene a suluzione eSIM.

Specificazioni cumplete:

Specificità Galaxy Watch

mudeddu

Galaxy Watch 46 mm d'argentu

Galaxy Watch 42 mm Midnight Black

Galaxy Watch 42 mm d'oru rosa

Mostra

33 mm, Circular Super AMOLED (360 x 360)

Culore sempre in visualizazione

Corning® Gorilla® DX+  

30 mm, Circular Super AMOLED (360 x 360)

Culore sempre in visualizazione

Corning® Gorilla® DX+

Dimensione

46 X 49 X 13

63 g (senza cinturione)

41,9 X 45,7 X 12,7

49 g (senza cinturione)

Cintura

22 mm (sostituibile)

culori opzionali: Onyx Black, Deep Ocean Blue, Basalt Grey

20 mm (sostituibile)

culori opzionali: Onyx Black, Lunar Grey, Terracotta Red, Lime Yellow, Cosmo Purple, Pink Beige, Cloud Grey, Natural Brown

Batterie

472 Mah

270 Mah

AP

Exynos 9110 Dual core 1.15GHz

OS

Basatu à Tizen Wearcapace OS 4.0

Memoria

LTE: 1,5 GB di RAM + 4 GB di memoria interna

Bluetooth®: 768 MB di RAM + 4 GB di memoria interna

Connettività

3G/LTE, Bluetooth®4.2, Wi-Fi b/g/n, NFC, A-GPS/Glonass

Sensore

accelerometru, giroscopiu, barometru, HRM, luce ambientale

Carica

Ricarica wireless cù WPC

Endurance

5 ATM + IP68 / MIL-STD-810G

Cumpatibilità

Samsung: Android 5.0 o più tardi

altri produttori: Android 5.0 o più tardi

iPhone 5 è sopra, iOS 9.0 o più altu

In certi paesi, l'attivazione per a rete mobile pro pò esse micca dispunibule Galaxy Watch quandu s'utilice cù smartphones non-Samsung

Samsung Galaxy Watch FB

U più lettu d'oghje

.