Chiudi annunziu

Novu Samsung Galaxy U Note9, chì hè statu presentatu ufficialmente à u publicu a notte scorsa, ùn hè quasi micca sfarente da u predecessore di l'annu passatu, u Note8, à u primu sguardu. Ancu se in quantu à u disignu, hè veramente simili à u so fratellu maiò in parechje manere, in ellu si nasconde una mansa di innovazioni chì vale a pena menzionate. Hè per quessa chì Samsung hà criatu una grande infografica chì paraguna chjaramente e specificazioni specifiche di i dui mudelli, cusì i clienti ponu avè una idea chjara di se una pussibule aghjurnazione vale a pena.

Novu Galaxy Note9 hà ereditatu assai vantaghji da u so predecessore, ma à u stessu tempu sò stati supplementati da a notizia più interessante da Galaxy S9 è S9 +. U telefuninu cusì hà ricevutu, per esempiu, una nova camera cù una apertura variabile, grazia à quale hè capace di piglià ritratti d'alta qualità ancu in cundizioni di illuminazione povera. À u listessu tempu, a camera hè avà arricchita cù novi funzioni cù u sustegnu di l'intelligenza artificiale, chì aiutanu à creà ritratti ancu megliu.

Comparatu à u Note8, hè novu Galaxy A Note9 hè digià diffarenza in e so dimensioni - a novità hè pocu più bassu, ma à u stessu tempu più largu è più grossu. In tempu cù questu, u pesu hè ancu aumentatu da uni pochi grammi. In ogni casu, e proporzioni più grande di u telefuninu è u pesu più altu portanu dui vantaghji principali - u Note9 hà una visualizazione più grande di dece inch è, sopratuttu, una batteria cù una capacità significativamente più alta, un pienu 700 mAh. In listessu modu, e dimensioni è u pesu di u stylus S Pen anu cambiatu ancu, chì avà sustene a cunnessione Bluetooth è per quessa offre parechje funzioni novi.

Dopu tuttu, cum'è ogni annu, u funziunamentu di u telefunu hè ancu aumentatu sta volta. In Samsung Galaxy U Note9 hè alimentatu da un processore octa-core clock à 2,8 GHz + 1,7 GHz (o 2,7 GHz + 1,7 GHz secondu u mercatu). A capacità di a memoria operativa hè ancu aumentata, finu à 8 GB. L'almacenamiento internu massimu hè ancu aumentatu, vale à dì à un rispettabile 512 GB, è inseme cù questu, u telefunu sustene finu à 512 GB di carte microSD. Samsung hà ancu scumessa nantu à un chip LTE megliu, chì deve offre una velocità di cunnessione più altu, è Galaxy U S9 hà pigliatu in prestito u Scan Intelligente di u Note9 - una cumminazione di un lettore di iris è faccia.

Ùn ci scurdemu ancu di i più novi Android 8.1, chì hè preinstallatu in u telefunu per difettu.

Galaxy Specificazioni Note9 vs Note8
Samsung-Galaxy-Note9-vs-Note8-FB

U più lettu d'oghje

.