Chiudi annunziu

Ùn ci hè micca dubbitu per parechji anni chì i display di Samsung sò veramente boni. Dopu tuttu, era i so schermi chì vincìu u prestigiosu premiu per u megliu display di smartphone in l'ultimi mesi. È solu un altru tali premiu hè statu avà rivendicatu da Samsung grazia à u pocu introduttu Galaxy Nota 9. L'esperti di DisplayMate u mettenu à a prova è u mettenu à a prova, solu per scopre prestu chì ùn avianu mai avutu una visualizazione megliu in e so mani.

Cù u novu Note9, Samsung hà righjuntu u livellu di i so display un pocu più altu. A so visualizazione hè, per esempiu, 27% più luminosa cà quella utilizata l'annu passatu Galaxy Nota 8. Supera ancu a Nota di l'annu passatu in cuntrastu à a luminosità massima finu à u 32%, chì hè una diferenza veramente significativa. Ma a visualizazione eccelle ancu in tuttu u restu, cumprese l'anguli di vista è a precisione di u culore. Grazie à questu, u novu Note9 hà saccatu tutti i so cuncurrenti, cumpresi mudelli Galaxy S9. 

"Display Galaxy U Note9 hè u display di smartphone più innovativu è putente chì avemu mai pruvatu in i nostri laboratori. Questa visualizazione hà battutu una seria sana di record precedenti è hà duminatu praticamente tutte e categurie in quale l'avemu pruvata ", a ghjente di DisplayMate hà evaluatu u screnu di u novu Note9.

Allora, se avete pensatu à investisce o micca in un phablet di nova generazione perchè ùn erate micca cunvinta di e so qualità, a visualizazione puderia cunvince. Per l'amatori di una visualizazione veramente perfetta, stu mudellu hè perfettu.

samsung_galaxy_nota_9_nyc_2

U più lettu d'oghje

.