Chiudi annunziu

Se utilizate un smartphone touchscreen per u vostru funziunamentu di ogni ghjornu, cù quasi centu per centu di certezza, a so visualizazione hè dotata di una capa oleofobica. Grazie à questu, i vostri ditte scorreranu perfettamente nantu à questu, ùn hè micca cusì faciule di graffià è a terra o l'impronte digitali ùn si attaccanu micca tantu. Dopu qualchì tempu, però, sta prutezzione sguassate è a vostra visualizazione cumencia à mostrà proprietà ligeramente peghju, chì pudete nutà, per esempiu, solu da a deposizione di e vostre impronte digitali. È questu hè esattamente ciò chì Samsung piacerebbe fà in u futuru.

I Sudcoreani anu registratu recentemente una nova patente, chì hà solu un scopu - per migliurà significativamente a capa oleofobica è, sopratuttu, a so vita di serviziu. A strata oleofobica nantu à i futuri smartphones Samsung deve esse rinfurzata chimicamente per pudè riparà stessu.  Simply put, si pò dì chì grazia à sta migliione, a visualizazione deve avè pruprietà perfette ancu dopu à dui anni di usu continuu. Tuttavia, ùn hè micca chjaru in u mumentu quantu longu Samsung hè in u sviluppu di qualcosa simili.

Ùn pudemu micca esse troppu sorpresi di i sforzi di Samsung in l'area di a capa oleofobica. Hè precisamente i so telefoni chì i so display sò cunsiderati cum'è u megliu assolutu in u mondu è vincenu regularmente premi per i migliori schermi di smartphone in u mondu. Migliurendu a capa protettiva, Samsung hà da rinfurzà u so livellu è assicurà a so perfezione per un periudu di tempu assai più longu ch'è u casu finu à avà. Tuttavia, postu chì hè sempre solu una patente, a so realizazione ùn hè micca in vista. Ma quale sà. 

Galaxy S9 FB

U più lettu d'oghje

.