Chiudi annunziu

Quandu prima di l'intruduzioni recenti di u phablet Galaxy Cù u Note9 rumore di esse u primu telefunu per lancià una interfaccia di desktop senza a necessità di cunnette à un dock DeX speciale, assai fan di u giant sudcoreanu eranu eccitati. Grazie à questa innuvazione, a creazione di un computer da un smartphone duveria esse diventatu assai più faciule ch'è mai. Questu hè statu cunfirmatu da Samsung stessu in a presentazione ufficiale di u Note9, chì hà elogiatu a simplicità di trasfurmà un smartphone in un urdinatore persunale per simplificà a cunnessione di un monitor per un adattatore USB-C à HDMI. Ma chì si ùn vulete micca invistisce in l'adattatore, chì ovviamente ùn hè micca inclusu in u pacchettu, è avete digià un DeX chì si trova in casa?

Avemu grandi, ma forse aspettate, nutizie per quelli di voi. Samsung Galaxy Di sicuru, u Note9 soporta u modu di l'informatica ancu quandu hè cunnessu à u dock DeX o a seconda generazione di questu dock - u DeX Pad. Grazie à u dock, pudete ancu cunnette l'accessori cablati classici cù connettori USB à l'urdinatore da u Note9, postu chì hà l'interfaccia di cunnessione DeX. In ogni casu, sè vo vulete cunnette un mouse è un teclatu direttamente à u Note9 micca equipatu di DeX, avete da ghjunghje per periferiche wireless cù supportu Bluetooth. 

Grazie à u supportu di i docks DeX in u Note9, Samsung hà spintu una volta di più a so idea di creà solu un urdinatore da un smartphone un pocu più. Videremu ciò chì ci hà da offre in questu sensu in i mesi à vene.

Galaxy Nota 9 SPen FB

U più lettu d'oghje

.