Chiudi annunziu

A fiera di ghjochi Gamescom 2018 hè attualmente in Cologne, Germania, è di sicuru Samsung hè ancu presente. A cumpagnia sudcoreana mostra a so gamma di monitori di ghjocu avanzati dotati di un schermu super ultra-largu. In cunnessione cù questu, ieri à a fiera, Samsung hà prisentatu u novu monitor di ghjocu curvo CJG5, chì serà ancu vindutu nantu à u mercatu cecu in u cursu di u mesi dopu.

U monitor CJG27 5-inch di novu sviluppatu presenta tecnulugia di ghjocu chjave cum'è alta risoluzione WQHD, display curvatu, freccia di rinfrescante di 144Hz è rapportu di cuntrastu altu. Ottimizatu per i ghjoculi, u monitor CJG5 senza bisellu furnisce una sperienza di ghjocu cumplettamente liscia è immersiva à un prezzu raghjone è assequible è hè sustinutu da u sapè fà tecnologicu di Samsung.

U monitoru hà una risoluzione WQHD (2560 x 1440), chì hè quattru volte più altu ch'è HD, è furnisce imaghjini precisi è fideli cù neri più profondi, bianchi più brillanti è culori vibranti, è ancu un altu rapportu di cuntrastu di 3000: 1. Inseme cù u pannellu VA curvo è u disignu senza bisellu à trè lati, u CJG5 crea un ambiente immersivu chì furnisce l'esperienza di ghjocu più immersiva è minimizza a fatigue di l'ochji. Inoltre, a curvatura di u raghju di l'arcu di 1 mm minimizza a fatigue di l'ochji riducendu i cambiamenti in a distanza à quale l'ochji di l'utilizatori devenu fucalizza. U CJG800 imita a vista di u mondu reale, aiutendu l'utilizatori chì cambianu rapidamente u so focus mentre ghjucanu à i ghjoculi, ancu per periodi estesi di tempu.

A freccia di rinfrescante di 144 Hz guarantisci una maghjina altamente agile, senza lag chì offre una sperienza di ghjocu eccellente. I modi pensati per i ghjoculi è i filmi ottimizzanu automaticamente i livelli di visualizazione gamma è nera, cuntrastu, nitidezza è saturazione per tutti i generi di ghjochi è filmi. L'utilizatori ponu ancu istantaneamente è facilmente verificà è aghjustà i paràmetri di i paràmetri di stampa più impurtanti durante u ghjocu utilizendu u menu di cuntrollu OSD cù una interfaccia d'utilizatore in stile di ghjocu.

In a Repubblica Ceca, u novu monitor di ghjocu curvo CJG5 serà dispunibule durante settembre à un prezzu cunsigliatu di CZK 8 per a versione 890-inch.

Samsung Pantalla

U più lettu d'oghje

.