Chiudi annunziu

U Samsung tantu aspittatu Galaxy Oghje, u Note9 hà ghjuntu à i banchetti di i rivenditori, cumpresi quelli in a Repubblica Ceca. U più novu membru di a linea Galaxy A Nota hè stata in vendita oghje in una versione cù 128GB di almacenamiento è in duie varianti di culore - blu Ocean Blue cù S Pen gialla è tradiziunale neru Midnight Black. U prezzu si firmò à 25 corone.

Tuttavia, Samsung hà ancu preparatu una versione più inflata di u Note9 cù 256GB di almacenamiento. Sarà in vendita in a seconda mità di settembre per 32 499 corone. Tuttavia, sè vo vulete avè u più prestu pussibule, allora da oghje hè pussibule cumprà un pacchettu di edizione speciale in quale, in più di u Note9 in a versione 512GB trova ancu smart watches Samsung Gear S3 Frontier. U prezzu di stu pacchettu di lussu hè CZK 34, cù u fattu chì pò esse acquistatu in i magazzini di marca Samsung, l'e-shop ufficiale di a cumpagnia è nantu à Alza.cz.

Novu Samsung Galaxy Note9 impressiona cù parechje novità. Prima di tuttu, offre una batteria gigante cù una capacità di 4 000 mAh. Inoltre, l'utilizatori esigenti saranu utili cù a capacità di almacenamentu digià citata, cù u supportu per e carte microSD finu à 512 GB. Di sicuru, u più mudernu processore 10nm è supportu per e reti più veloci dispunibili nantu à u mercatu. Hè vale a pena menzionate ancu a nova generazione di u stylus S Pen, chì sustene u Bluetooth è dunque serve ancu cum'è un cuntrollu remoto per u telefunu. A camera hè stata ancu migliurata, chì offre micca solu una doppia apertura, ma ancu una quantità di funzioni intelligenti grazia à u sustegnu di l'intelligenza artificiale. Pudete truvà una lista cumpleta di novi prudutti è tutte e specificazioni quì.

Galaxy Nota 9 SPen FB

U più lettu d'oghje

.