Chiudi annunziu

L'incubu di l'annu passatu si ripete di novu. No, questu ùn hè micca u titulu di un filmu B o a descrizzione di un libru più vendutu. Questu hè precisamente cumu a riparabilità di u novu Samsung puderia esse riassuntu brevemente Galaxy Nota 9. U so fratellu di l'annu passatu hà guadagnatu un puntu di riparazione di 4/10 (induve 10 hè u più altu) da l'esperti di iFixit, chì face un dispositivu assai difficiule di riparà. Sfurtunatamente, u Note9 di questu annu ùn hè micca megliu.

Sò passati i ghjorni chì a riparazione di u telefuninu era una materia relativamente simplice. U novu Note9 hè un veru dolore per riparà per via di a so custruzzione cumplessa. Inoltre, Samsung ùn hà micca scuntatu nantu à a cola, chì provoca seriu inconveniente quandu sguassate cumpunenti. Per esempiu, ancu una cosa triviale cum'è caccià a bateria causa un prublema. Ella sapi ancu veramente cumu utilizà a cola.

Cumu era u casu cù u mudellu di l'annu passatu, in u novu Note9 scuntrà assai cumpunenti assai fragili chì sò assai faciuli di danni cù un pocu goffa. Allora, se appartene à u tippu di cliente chì ùn hà micca paura di riparà i telefoni attuali è li piace à "buchjà" bè in u so stintu, duvete pensà duie volte. Anu ancu avè da trattà cù e reparazione di Note9 in centri di serviziu prufessiunale, induve sò furnuti cù strumenti di qualità assai megliu per a so riparazione. Speremu chì ùn ci sarà micca troppu riparazioni però.

note9

U più lettu d'oghje

.