Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa:Western Digital, una sucietà di almacenamentu di dati globale, hà aumentatu a capacità massima di i so unità flash mobili più largamente usate è premiate per 256 GB. Questi sò chjamati prudutti SanDisk iXpand. Cumparabile à u spaziu di almacenamentu di l'iPhone è l'iPad attuali, stu novu lampu d'alta capacità permette à l'utilizatori di piglià parechje più foto è arregistrà assai più video.

"I cunsumatori utilizanu l'ultime tecnulugia per arregistrà e foto è i video in alta risoluzione 4K à a bocca piena. Tali progressi tecnologichi necessitanu più almacenamentu. Cum'è tali, i cunsumatori continuanu à circà i dispositi autonomi d'alta capacità per fà a so vita digitale più faciule ", hà dettu Neil Shah, direttore di ricerca in Counterpoint Research.

"Cum'è persone per sè stessu iPhonech piglianu sempre più foto è video, alcuni volenu spustà in un locu induve saranu sicuri ", hà dettu Dinesh Bahal, vicepresidentu di sviluppu di produttu in Western Digital. "U nostru scopu hè di seguità cù queste novi tecnulugia offrendu una soluzione di almacenamentu di dati mobili chì aiuta i clienti à catturà i mumenti perfetti senza preoccupassi di perde. Cù a capacità ampliata di e nostre unità flash, aiutemu l'utilizatori à almacenà, sparte, copia di salvezza è trasferisce facilmente u cuntenutu senza limitazioni di almacenamentu ".

SanDisk iXpand Flash Drive - almacenamentu extra per u vostru iPhone

SanDisk iXpand Flash Drivehè un almacenamentu mobile chì hè custruitu per aiutà e persone à liberà spaziu in u so iPhone è iPad rapidamente è facilmente. Questu almacenamiento offre avà una capacità di finu à 256 GB. Dispone di un connettore Lightning cù USB 3.0, cusì l'utilizatori ponu trasfiriri rapidamente è facilmente video è foto trà iPhonem o iPad è Mac o urdinatore. Inseme à u flash drive, riceverete ancu una applicazione premiata chjamata iXpand Drive- di novu cun un disignu riprogettatu è interfaccia d'utilizatore. U SanDisk iXpand Flash Drive permette à l'utilizatori di fà una copia di salvezza in autumàticu di a so libreria di foto, u cuntenutu di e social media, cumprese e foto da Facebook è Instagram, mentre vedenu i video almacenati in u flash drive direttamente da l'app iXpand Drive. L'unità hà ancu un software di criptografia - pudete simpricimenti criptà i fugliali cù una password. Questu significa chì pudete sparte facilmente u cuntenutu senza preoccupassi di e dati sensibili chì sò esposti.

Grazie à l'aghjurnamentu, l'utilizatori ponu ancu accede à u cuntenutu da u dispusitivu SanDisk iXpand Flash Driveprughjettu direttamente à a vostra TV cù Chromecast è o Amazon Fire. L'app iXpand Drive hè dispunibule gratuitamente in l'App Store è si lancia automaticamente quandu cunnette u vostru iPhone o iPad SanDisk iXpand Flash Drive- stu permette à voi à accede à u cuntenutu cullucatu nant'à u flash drive è à u listessu tempu vi ponu facirmenti gestisce i schedari.

ixpand-flash

U più lettu d'oghje

.