Chiudi annunziu

Avete interessatu in a tecnulugia muderna, sistema Android è sopratuttu Samsung ? Vulete dedicà à stu prublema ogni ghjornu, espansione i vostri orizonti è sparte a vostra sperienza? Sì cusì, è se l'offerta vi interessa, allora site à l'indirizzu ghjustu.

Cerchemu un editore chì diventerà parte di a nostra rivista è scrive nutizie da u mondu ogni ghjornu Androidè Samsung. Cerchemu quelli di voi chì sò capaci di scrive circa trè articuli brevi (circa 250 parolle) à ghjornu, ponu processà u testu scrittu in inglese, a fiducia hè a so forza è a tecnulugia d'amore.

Sè vo site ancu impegnatu in altre attività (travagliu, passatempi o scola), allora ancu scrive. Offriamu flessibilità di u tempu, una remunerazione finanziaria adatta è, sopratuttu, un travagliu chì ùn vi piglia micca più di duie ore à ghjornu. A cooperazione cù l'altri membri di a squadra hè una materia di sicuru.

Sè site interessatu, mandateci un articulu di mostra di un minimu di parole 200 scritte in u stilu di l'articuli chì cunnosci. samsungmagazine.eu. Per piacè scrive ancu a vostra idea di a valutazione finanziaria è mandate l'e-mail interu à l'indirizzu: travagliu @textfactory.cz

Cerchemu un editore per Samsung Magazine

U più lettu d'oghje

.