Chiudi annunziu

In l'ultimi mesi, ci sò stati parechje indicazione chì u prossimu Galaxy U S10 da l'attellu di Samsung vanta un lettore di impronte digitali in u display. Sicondu l'ultime nutizie, u sensoru necessariu deve esse furnitu à Samsung da Qualcomm, chì hà travagliatu annantu à u sviluppu di un lettore ultrasonicu in a visualizazione per parechji anni, è cusì ponu attualmente offre i migliori cumpunenti in u campu.

Basatu nantu à l'infurmazioni dispunibili, Samsung deve aduprà u sensoru di a terza generazione, chì hè attualmente l'ultimu sensoru di Qualcomm. U lettore di impronte digitali hè dunque micca solu più veloce, ma soprattuttu più precisu, più affidabile è dunque più sicuru. À u listessu tempu, sarà cusì Galaxy U S10 hè probabilmente u primu telefunu in u mondu chì offre un lettore cusì avanzatu in a visualizazione. Di sicuru, a cuuperazione appellu ancu à Qualcomm stessu, postu chì u so pruduttu ghjunghjerà à milioni di clienti à una volta.

A prima generazione di u lettore ultrasonicu hè statu introduttu da Qualcomm in 2015 è era più di un prototipu chì i pruduttori interessati puderanu pruvà per vede ciò chì aspetta da a nova tecnulugia. A seconda generazione hè stata aduprata l'annu passatu da e cumpagnie cinesi selezionate in i so dispositi, ma ùn l'hà micca fattu in un pruduttu spartutu in u mondu. Solu a terza generazione deve esse rivoluzionaria, grazia à l'interessu di u giant sudcoreanu.

Tuttavia, hè sempre vera Galaxy U S10 ùn pò micca esse u primu smartphone Samsung chì offre un lettore in a visualizazione. Cum'è noi recentemente anu scrittu, Ci hè una pussibilità chì a cumpagnia intruducerà un telefuninu mid-range per u mercatu cinese in i mesi à vene, chì deve offre a novità citata. A nova strategia di Samsung hè chì prima offre tecnulugia innovativa in i telefoni di gamma media è solu dopu implementà in mudelli di punta.

Samsung Galaxy S10 cuncettu 1

U più lettu d'oghje

.