Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: In cuuperazione cù a tenda in linea Gearbest, preparemu regularmente diverse promozioni per voi, sia per i telefoni cellulari sia per diversi accessori è gadgets. Oghje presenteremu a tableta Teclast M20, chì i vantaghji principali sò in u so equipamentu è soprattuttu in u so prezzu.

Teclast M20 hè una tableta dotata di un display IPS 10-inch cù una risoluzione di 2560 x 1600 pixel. U cervellu di u dispusitivu hè un processore MTK10 6797-core cù una velocità di clock di finu à 2,3 GHz (2x ARM Cortex-A72 @2,31 GHz + 8x ARM Cortex-A53 @1,39 GHz), chì hè supportatu da 4 GB di RAM. U processatore gràficu Mali-T880 MP4 cura di u processu di l'imaghjini video è di i gràfici di ghjocu. 64 GB di almacenamiento hè dispunibule per e foto, video è altre dati, chì ponu esse allargati da un altru 256 GB cù una carta di memoria.

A tableta hè principarmenti destinata à ghjucà, vede filmi, serie è navigà in Internet, è per quessa hè dotata di Wi-Fi Dual Band (2,4GHz / 5,0GHz) cù supportu per e rete 802.11 b/g/n. Tuttavia, ci hè ancu supportu per e rete mobile, cumpresu LTE. U supportu Bluetooth è GPS hè una materia di sicuru. Ci hè ancu duie camere - una frontale cù una risuluzione di 2 MPx per videochiamate è una posteriore 5-megapixel per piglià ritratti.

L'equipaggiu include un portu Micro USB, un jack per cuffie 3,5 mm, dual speakers, un microfonu è un slot per una carta di memoria è duie carte SIM. A bateria hà una capacità di 6600 mAh. A tableta hè alimentata da u sistema Android 8.0 cù supportu per parechje lingue è formati audio è video di basa. In più di a tableta, u cable è u manuale, truverete ancu un protettore di schermu in u pacchettu.

Altri tablette è laptop simili putenti è assequibili ponu esse truvati à sta pagina.

Tablet Teclast M20 FB
Tablet Teclast M20 FB

U pruduttu hè cupartu da una guaranzia di 1 annu. Se u pruduttu ghjunghje dannatu o completamente micca funziunale, pudete signalà in 7 ghjorni, dopu rinvià u pruduttu (a posta serà rimborsata) è GearBest vi mandarà un articulu completamente novu o rimborsà i vostri soldi. Pudete truvà più infurmazione nantu à a guaranzia è u pussibule ritornu di u pruduttu è soldi quì.

U più lettu d'oghje

.