Chiudi annunziu

Samsung ùn hè certamente micca a paura di e so innuvazioni, ma da u tempu à u tempu li piace ancu esse inspiratu da a cumpetizione. Dopu tuttu, hè precisamente per via di a copia chì hà finitu in tribunale parechje volte, cù probabilmente a battaglia di tribunale più famosa hè quella cù Applem precisamente per via di cupià u disignu, per quale Samsung hà pagatu soldi enormi. Ma questu ùn l'hà micca dissuasatu è cuntinueghja à esse inspiratu da a cumpetizione.

Se seguite u mondu di i telefuni mobili in più prufundità, certamente ùn avete micca mancatu a liberazione di u smartphone Huawei P20 Pro in una giacca viola adatta, chì cambia ligeramente di culore quandu si spara in diverse anguli. È hè stata cù questa finitura di a superficia chì Samsung hà ancu precipitatu, intruducendu à u so mudellu Galaxy A9 Vechju. Hè stata prisentata inizialmente solu in biancu è neru, ma in pochi ghjorni a variante cù una volta purpura deve ghjunghje à u mercatu cinese.

Tuttavia, ùn hè micca solu u disignu chì ellu pò fà Galaxy A9 Star impressiona. Ancu u so equipamentu hardware ùn hè micca male in tuttu. Si vanta un display AMOLED di 6,3 "con una risoluzione di 1080 x 2220, un chipset Snapdragon 660, 4 GB di RAM è 64 GB di almacenamiento internu cù l'opzione di espansione cù carte di memoria. I clienti seranu ancu piacè cù a capacità di a bateria, chì righjunghji 3700 mAh. In u spinu truverete una camera doppia, chì hè posizionata verticalmente cum'è l'iPhone X. Per u prezzu di 470 dollars, stu telefunu hè veramente assai interessante è assai attraente per parechji clienti. In ogni casu, per avà stu mudellu hè solu dispunibule per u mercatu cinese, ancu s'ellu si pò aspittà prestu l'espansione in altri paesi. Ma a Repubblica Ceca probabilmente ùn serà micca trà elli. 

Samsung-copia-a-serie-Huawei-P20-coloring-gradient-for-the-Galaxy-A9-Star.jpg

U più lettu d'oghje

.