Chiudi annunziu

Samsung hè cunnisciutu in u mondu per ùn avè micca paura di aghjunghje più varianti di culore à i so prudutti ancu mesi dopu u so lanciu ufficiale. In u passatu, per esempiu, avemu vistu l'arrivu di una bella giacca rossa per mudelli Galaxy S8 o parechje edizioni limitati di Note8. E sicondu a stampa di stampa filtrata, pare chì u novu phablet uttene prestu una altra variante di culore Galaxy Nota 9. 

Nant'à u situ web SlashLeaks, chì pò esse descrittu cum'è un pozzu di ogni tipu di fughe di prudutti futuri, una foto di u mudellu hè apparsu. Galaxy Note9 in l'ombra Arctic Silver - vale à dì argentu articu. A tavuletta introdutta recentemente riceve cusì un mantellu chì pudemu digià ricunnosce da u mudellu Galaxy S8, chì hè statu prisentatu in questa variante di culore. In ogni casu, s'è vo avete cuminciatu à strincà i vostri denti nantu à sta variante di culore, tenite un pocu più. Sicondu u cuntributore chì hà caricatu a filtrazione à u portale, deve esse una variante solu per l'USA. Di sicuru, questu ùn pò micca esse dettu cun XNUMX% di certezza.

samsung_galaxy_nota_9_silver_nb453a

À u mumentu, hè difficiule di dì quandu Samsung revelarà a nova variante di culore di u so flagship. Tuttavia, si pò aspettà ch'ellu ùn aspittà micca troppu longu - più tantu quandu a presentazione di i novi iPhones hè prevista per oghje. A presentazione di a variante d'argentu puderia dunque esse un tentativu di Samsung per attirà l'attenzione in a so direzzione. Tuttavia, lasciamu esse stupiti. 

galaxy argentu s9

U più lettu d'oghje

.