Chiudi annunziu

Probabilmente tutti a sapemu - ci vole solu un mumentu di inattenzione, u telefuninu cascà da e nostre mani è seguitanu assai preoccupazioni è arrangiamenti. Samsung dunque scuntrà i so clienti cù un novu serviziu Mobile Care, chì vi farà più fàciule per elli à aduprà u so telefonu nant'à una basa di ogni ghjornu. serviziu Samsung Mobile Care rapprisenta l'assicuranza mobile, grazia à quale tutte e riparazioni di u vostru telefuninu Samsung seranu realizate da i tecnichi Samsung autorizati è cù pezzi originali. Stu serviziu hè attualmente dispunibule per i pruprietarii di i telefoni Samsung Galaxy S7, S7 edge, S8, S8+, S9, S9+, Note8 è di sicuru per l'ultimu mudellu Galaxy Nota 9.

Cuncepitu per l'inaspettatu

Stu novu serviziu hè statu cuncepitu per situazioni inaspettate induve u nostru telefunu si rompe in un istante. Cù a nova assicurazione, ùn avete più preoccupatu di sume elevate per riparà u vostru telefunu o risicate di avè riparatu in un centru di serviziu micca autorizatu. U telefunu hè assicuratu contr'à l'avvenimenti bruschi chì limitanu a funziunalità di u dispositivu mobile, cumprese danni à a visualizazione. Duranti u periodu d'assicuranza di dui anni, avete u dirittu à a liquidazione di dui avvenimenti d'assicuranza.

Termini secondu u vostru propiu

serviziu Samsung Mobile Care pò esse acquistatu direttamente quandu si compra u telefunu o dopu in 30 ghjorni da a compra via u situ web www.samsung.com/cz/services/mobile-care o attraversu l'applicazione Samsung Members in u telefuninu, basta chì u telefuninu hè sempre in boni cundizioni è micca danatu in ogni modu. Inoltre, pudete sceglie quante volte pagherete a prima d'assicuranza, s'ellu hè un pagamentu unicu di CZK 3 per dui anni o in rates di CZK 399 per mese per 159 mesi.

Cura direttamente da Samsung

Inoltre, Samsung mette in enfasi à allargà a vita di i so dispositi mobili è aiutanu à priservà a so qualità è u valore originale. Per stu mutivu, tutti i riparà à u vostru telefonu vi sarà in u serviziu Samsung Mobile Care solu à i tecnichi Samsung autorizati è cù pezzi originali.

Samsung Mobile Service Specifications Care

mobile_Care_samsung

Cosa hè u dannu accidintali?

À l'ora è u locu specificatu quandu u pruduttu assicuratu cessà di travaglià nurmale è a so funziunalità o a so sicurezza hè affettata da errori in a so manipulazione, liquidu o eventi esterni chì sò imprevisible è micca intenzionale (salvo escluditu in l'articulu 3 di e Cundizioni d'Assicuranza). Include:

  • Dannu à u screnu:dannu fisicu, cum'è cracking o shattering di u schermu chì affetta a funziunalità di u pruduttu è hè limitatu à i cumpunenti necessarii per riparà cracke o rotture è u vetru posteriore cum'è vetru / schermu di plastica, LCD è sensori fissi nantu à u screnu.
  • Altri danni:dannu causatu da sversamentu accidentale di liquidu in o nantu à u pruduttu assicuratu è qualsiasi dannu fisicu chì pò accade, salvu danni à u screnu, impediscenu l'accessu à u software di u dispositivu mobile o a capacità di carica.
  • Per più infurmazione nantu à Samsung Mobile Care visita www.samsung.com/cz/services/mobile-care.

 

Samsung Mobile Care

 
Samsung Mobile Care

U più lettu d'oghje

.