Chiudi annunziu

Finu à l'intruduzioni di u novu flagship di Samsung - u mudellu Galaxy S10 - ancu s'ellu hè sempre à pocu mesi. In ogni casu, i fuglii d'infurmazioni assai interessanti sò digià diventati publichi, chì revelanu i dettagli di u mudellu. Sicondu u rapportu d'oghje, videremu una rivoluzione in e camere in u spinu, per esempiu. 

Ancu s'è avemu avutu solu pocu tempu a prima camera doppia nantu à un flagship, secondu un rapportu da u portale asiaticu ETNews, sta suluzione hè digià passata di facto. Almenu unu di i mudelli Galaxy U S10 duveria vantarà una camera tripla in u spinu è duie camere in fronte. In ogni casu, u layout esatta di e camere ùn hè micca chjaru da u rapportu, cusì pudemu facilmente aspittà chì più camere appariscenu in u spinu, vale à dì ancu quattru.

Eccu ciò chì a nutizia puderia vede:

Se u rapportu hè cunfirmatu è Samsung equipa u spinu di u so novu flagship cù più di duie camere, duverebbe piglià a qualità di e foto à un novu livellu. Grazie à a lente supplementaria, deve esse capace, per esempiu, di piglià ritratti d'alta qualità ancu in una luce povera, in quale u rivale Huawei P20 Pro, chì hè equipatu di trè camere nantu à a so spalle, eccelle.

Samsung Galaxy S10 cuncettu 11
 

U più lettu d'oghje

.