Chiudi annunziu

Oghje avemu vistu un prugramma chjamatu Debito, cù quale pudete gestisce assai facilmente micca solu i vostri cuntratti, ingressu, spese, budgets, documenti, garanzie, ma ancu dati persunali. Aghju scumessa chì a maiò parte di voi avete tutti questi documenti guardati in i schedari in qualchì locu, chì sò tramindui impraticabili è occupanu assai spaziu. E se vi dicu chì l'applicazione Debito hà da piglià cura di tutti questi documenti è vi servirà ancu perfettamente cum'è una panoramica di i vostri ingressu è e spese? Allora andemu un ochju inseme à cumu funziona Debito.

debitu_produttu7

Perchè Debito ?

Cumu l'aghju dettu sopra, Debito simpricimenti gestisce i vostri cuntratti, documenti, ingressu, spese, etc. Di sicuru, ci sò assai di sti articuli è a vostra testa simpricimenti ùn hà micca a capacità di ricurdà tutte queste informazioni, ancu s'ellu avete da pagà. qualcosa settimanale, mensili o annuale. Allora, se decide di trasfurmà tutti i vostri documenti in Debito, guadagnerete spaziu in i scaffali induve i schedari eranu, è Debito vi ricurdarà sempre quandu avete da pagà qualcosa. E, sicuru, ùn hè micca tuttu - ci sò parechje altre scenarii induve Debito pò esse utile, è aghju uni pochi per voi quì sottu:

  • Sapete finu à quandu a vostra carta d'identità, passaportu, assicurazione o STKáčko hè validu?
  • Sapete quantu avete ancu pagà u bancu per leasing, creditu o ipoteca?
  • Sapete quandu pudete cambià u vostru operatore, cumpagnia d'assicuranza o fornitore di energia?
  • Sapete induve sò tutti i vostri cuntratti?
  • Sapete quantu tempu avete una guaranzia per u vostru telefuninu o scarpi è induve avete e carte di garanzia?
  • Sapete quandu duvete andà per un cuntrollu di salute o vaccinazione?
  • è innumerevoli altri casi...

Sè vo site a paura chì u cuntrollu di una tale applicazione hè cumplicatu, allora vi deve disabuse. Debito hè assai amichevule, simplice è intuitivu. Allora, sè vo site una di quelle persone chì ùn capiscenu micca bè i telefoni intelligenti, ùn avete micca da preoccupassi di ùn amparà micca cù Debit - hè veramente assai faciule d'utilizà. À u primu sguardu, Debito pò pare assai simplice quandu avete principiatu per a prima volta, ma quandu avete alimentatu i primi pezzi d'infurmazioni è documenti, e cose cumincianu à succede...

Ingressu tutti i dati

Per chì Debito possa realizà, sicuru, cum'è qualsiasi altru prugramma, deve avè qualchì input. In questu casu, l'input hè u vostru ingressu, spese, cuntratti, è più. Appena riesci à caricate e prime decine d'articuli micca solu da u vostru budgetu à u Debitu, riceverete di colpu belli panorami - ma simu digià davanti à questu. Quandu si inserisce dati, sceglite solu l'elementu di i cunti finanziari in a categuria è poi compie i subcategories - in a maiò parte di i casi, hè u ramu specificu di a categuria scelta più u bancu chì offre un certu serviziu. Dopu quì, tuttu ciò chì duvete fà hè entre in quantità, periodu di tempu, data è, se ne necessariu, una maghjina di u cuntrattu o un altru documentu. Ripiterete stu prucessu finu à chì avete caricatu tutti i dati à Debit - ci hà da piglià un pocu di tempu, ma vale a pena.

Fogli, statistiche è filtri

Quandu avete finitu di inserisce tutte e vostre dati è infurmazioni, vi sentirete u veru putenziale di l'applicazione Debito. Prima, cuminciamu cù e foglie - si trovanu secondu da a manca in u menu di fondu. U primu locu hè occupatu da fogli di avvisu, induve tuttu ciò chì avete da pagà si trova. Sottu, sicuru, ci hè un tipu di riassuntu di tutti l'altri dati chì avete inseritu in l'applicazione - sia l'ingudu o spese digià citati o, per esempiu, una copia di a vostra carta d'identità o passaportu. Semplice è simplice, i fogli rapprisentanu una panoramica di tutti i dati chì avete "tactatu" in Debit.

In my opinion, a parte più interessante di Debit hè a statistiche. Pudete vede e statistiche clicchendu nantu à u terzu articulu da a manca in u menù. Tutti i grafici appariscenu quì, cù l'aiutu di quale pudete navigà megliu u vostru ingressu, spese è equilibriu. Se decide di vede u bilanciu, pudete facilmente vede quantu avete sappiutu di salvà stu mese, o quantu soldi avete lasciatu finu à a fine di u mese. In l'ingudu è e spese, ci hè tandu un graficu di torta classicu, chì hà parechji culori secondu induve un certu ingudu o spesa casca. Utilizendu u filtru suprana, pudete naturalmente sceglie da quandu à quandu i grafici devenu travaglià cù e dati.

A penultima tabulazione in u menu hè u filtru. U filtru funziona cum'è sona - sè vo circate qualcosa, u filtrerà per voi. Basta selezziunate ciò chì cercate in u filtru - per esempiu, un cuntrattu da una certa categuria o data. Una volta avete tuttu stallatu, basta à appughjà u buttone Apply Filter. Allora tutti i dati chì currispondenu à ciò chì avete sceltu in u filtru seranu visualizati.

debitu_produttu8

Aiutu?

L'ultima categuria, situata à l'estrema destra in u menu, hè aiutu. Se ùn site micca sicuru di una certa categuria in u menù, fate un clic nantu à l'aiutu in a barra di fondu è vi diciarà solu tuttu ciò chì avete bisognu di sapè. Sè vo site in a categuria di statistiche, vi mostrarà l'aiutu informace nantu à e stats - è cusì funziona in tutte l'altri categurie. In casu chì questu aiutu "austeru" ùn hè micca abbastanza per voi, pudete vede u cumpletu in u menù, chì avete apertu clicchendu nantu à l'icona di trè linee in l'angulu superiore dirittu di u screnu. Stu menu cuntene ancu l'elementu Settings, induve pudete cambià alcune preferenze, cum'è munita o paese.

Cunclusione

Sì avete una famiglia cumpleta è tutti l'ingudu, e spese è e rivendicazioni periòdichi chì si sviluppanu cumincianu à sopravvive, allora Debito hè esattamente per voi. Debito hè principarmenti utilizatu da e persone anziane chì anu una famiglia è anu da assicurà chì tuttu funziona cum'è pò. Di sicuru, ùn avete micca paura di pruvà Debito ancu s'ellu ùn site micca cumplettamente amici cù e tecnulugia muderne. Hè assai simplice d'utilizà è pensu chì qualcunu pò amparà. In u risultatu, pò esse risultatu in una megliu gestione è urganizazione di tutte e rispunsabilità chì nascenu è crescenu ogni ghjornu. Dunque, se vulete fà a gestione di tutte e vostre finanze più faciule, allora Debito vi offre una manu d'aiutu - è tocca à voi se accettate l'aiutu. U fattu chì Debito vene da sviluppatori cechi è hè cumplettamente gratuitu puderia aiutà in a vostra decisione in Google Play. Sè vo site un amatori di mela, truverete in l'App Store.

debitu_Fb

U più lettu d'oghje

.