Chiudi annunziu

Ancu noi da l'intruduzioni di novi flagships Samsung, mudelli Galaxy S10, sempre à cinque mesi di distanza, u giant sudcoreanu ùn lascia nunda à u casu è hà digià cuminciatu à assicurà e certificazioni necessarie per elli, almenu in Cina. Sicondu infurmazioni recenti, u Ministeru Cinese di l'Industria è a Tecnulugia di l'Infurmazione hà ottenutu trè novi smartphones chì i nomi di codice currispondenu à quelli di e fughe di a settimana passata, da Samsung digià u 25 di settembre.

Nunda altru pò esse leghje da u documentu filtratu, salvu chì i telefoni supportanu GSM, CDMA è LTE. In ogni casu, e filtrazioni precedenti indicanu chì dui di i trè mudelli anu una schermu di 5,8 ", mentre chì u terzu vantarà una schermu di 6,44". Di sicuru, tutti i mudelli vantaranu schermi OLED, cù dui di i trè mudelli previsti per avè i lati curvi. 

A camera hè ancu accumpagnata da parechje speculazioni. Apparentemente, Samsung deve scumessa nantu à trè lenti per almenu un mudellu, grazia à quale e foto pigliate da ellu deve esse veramente perfettu, ancu in cundizioni di illuminazione povera. L'altri dui mudelli puderanu vantà "solu" una camera doppia. L'arrivu di un lettore di impronte digitali implementatu in a visualizazione o un sensoru 3D per a scansione di a faccia hè allora più o menu cunsideratu una materia di sicuru, cù quale Samsung puderia cumpete cù u rivale Apple. 

Samsung Galaxy S10 concept triple camera FB

U più lettu d'oghje

.