Chiudi annunziu

Finu à pocu tempu, u supportu di carica wireless era u duminiu di solu smartphones più caru. Ma chì probabilmente cambierà prestu. Sicondu l'infurmazioni dispunibuli, Samsung hè decisu d'introduce u supportu per a carica wireless ancu à i telefoni intelligenti boni, per quale offre ancu caricatori wireless assai economici. 

A creazione di un caricatore wireless low-cost destinatu principalmente à i smartphones di bilanciu hè sensu. A suluzione esistente di Samsung custa trà 70 è 150 dollari, chì hè un prezzu insupportable per l'utilizatori chì paganu solu centinaie di dollari menu per un smartphone. Per quessa, u giant sudcoreanu vole creà caricatori wireless per elli, chì puderanu esse venduti per circa solu 20 dollars.

Tuttavia, s'è vo aspettate chì a so qualità currisponde à u prezzu, vi sbagliate. E proprietà di questi caricatori duveranu esse paragunabili à quelli chì sò digià pruposti da Samsung. Dunque, ancu quelli utilizatori chì pussede un flagship ma ùn volenu micca investisce troppu in un caricatore di pad di ricarica wireless puderianu ghjunghje per elli.

Samsung Galaxy Ricarica wireless S8 FB

Una mossa prevista

Se Samsung decide veramente una suluzione simili, ùn serà micca troppu sorpresa. Dapoi qualchì tempu, anu pruvatu à installà display Infinity nantu à mudelli mid-range, chì eranu ancu prima u duminiu di i flagships solu. Inoltre, u so mudellu recentemente introduttu pò Galaxy L'A7 vanta trè camere nantu à u spinu, chì hè un elementu chì solu i più alti flagships di a cuncurrenza ponu vantà. Hè dunque abbastanza evidenti chì Samsung hè cuscente di l'impurtanza di a so gamma più bassa di smartphones è voli fà li più attrattivi per i clienti. Ma avemu da aspittà un pocu di più per a presentazione di tutti i so piani.

È questu hè ciò chì pare u menzionatu Galaxy A7 cù trè camere posteriori:

U più lettu d'oghje

.