Chiudi annunziu

L'attesa novità di Samsung hà vistu a luce oghje. A cumpagnia sudcoreana hà introduttu un novu oghje Galaxy A9, chì hè u primu telefunu in u mondu equipatu di quattru camere posteriori. Ma a novità hè piena di altre funzioni chì simu più abituati in i flagships. In più di e quattru camere posteriori, ci hè ancu 6 GB di RAM, una grande bateria, supportu per a carica rapida o 128 GB di almacenamiento internu. A bona nutizia hè chì u novu Galaxy A9 visitarà ancu u mercatu domesticu.

A camera cum'è u mutore principale

Samsung Galaxy L'A9 hè u primu smartphone in u mondu chì presenta una camera posteriore quadruple. In particulare, u telefunu hè equipatu di un sensoru principale cù una risuluzione di 24 Mpx è una apertura di f / 1,7. Ci hè ancu un teleobiettivo 10 Mpx cù un zoom otticu doppiu è una apertura di f / 2,4, sottu à quale ci hè una camera di 8 Mpx chì funziona cum'è una lente grandangulare cù un campu di vista di 120 ° è una apertura di f /. 2,4. Infine, un sensoru cù una prufundità selettiva di campu hè statu aghjuntu, chì hà una risoluzione di 5 megapixels è una apertura di f / 2,2.

Novu Galaxy Ma l'A9 vanta un totale di cinque camere. L'ultimu hè, sicuru, a camera selfie frontale, chì offre una risuluzione rispettabile di 24 Mpx è apertura f / 2,0. Tuttavia, Samsung ùn hà micca menzionatu per alcuna camera s'ellu supporta, per esempiu, stabilizazione otticu di l'imaghjini, chì affetta notevolmente a qualità resultanti di e foto è in particulare i video. Nisunu di i sensori hà ancu una apertura variabile rivoluzionaria Galaxy S9/S9+ o Note9.

Samsung descrive a so quadru camera cum'è seguente:

  • Ùn esse limitatu da alcun cumprumissu è apprufittate doppiu zoom otticu per catturà scatti incredibilmente dettagliati ancu da una distanza considerableu.
  • S lente ultra wide angle pudete catturà u mondu in i più chjuchi ditagli è senza restrizioni è cù l'aiutu di a funzione ottimisazione di scena ti sparà cum'è un prufessiunali. Grazie à a tecnulugia di ricunniscenza di scena di l'intelligenza artificiale, a camera hè avà più intelligente è hè capace di ricunnosce istantaneamente u sughjettu fotografiatu è aghjustà i paràmetri in cunseguenza per ottene u megliu risultatu pussibule. 
  • Pudete sprime a vostra creatività cù lenti cun prufundità selettiva di campu, chì vi dà l'abilità di aghjustà manualmente a prufundità di campu di e vostre foto, fucalizza nantu à u sughjettu, è piglià belli ritratti di l'aspettu prufessiunale.  
  • S Lente principale 24 Mpx telefonu Galaxy Cù l'A9, pudete piglià ritratti belli, brillanti è chjari in ogni mumentu di u ghjornu, sia in luce luminosa sia in cundizioni di illuminazione avversi.

altre funzioni

Frà altri vantaghji Galaxy L'A9 hà senza dubbitu una longa endurance, chì hè assicurata soprattuttu grazia à a bateria cù una capacità di 3 800 mAh. Sarete ancu piacè cù u supportu per a carica rapida, un lettore di impronte digitali, display Always-on, un processore octa-core da Qualcomm, 6 GB di RAM o 128 GB di almacenamiento internu, chì pò esse allargatu finu à un altru 512 GB usendu. una carta SD.

Disponibilità

Serà in a Repubblica Ceca Galaxy A9 dispunibule in neru è un culore blu gradiente speciale (Lemonade Blue). U prezzu cunsigliatu serà CZK 14. U telefunu serà dispunibule nantu à u mercatu domesticu da a mità di nuvembre.

Galaxy A7_Blue_A9 FB
Galaxy A7_Blue_A9 FB

U più lettu d'oghje

.