Chiudi annunziu

Allargà a vita di a vostra qualità Androidcù una copertina durable o casu. Focus nantu à a funziunalità di l'imballu. I telefoni di u fabricatore Samsung sò trà i più caru è di qualità megliu Android telefoni. Ci hè statu un grande interessu in i telefoni smartphones da u giant sudcoreanu per anni. Ancu in u primu trimestre di 2018, eranu i telefoni più venduti in u mondu cù u numeru. 78,2 milioni di unità vendute. U so successu ùn hè micca impeditu da u fattu chì i mudelli più caru costanu più di 30 000 corone.

Sè vo site u pruprietariu di un telefonu Samsung o pensate à cumprà unu. Duvete ancu pensà à a prutezzione. Dopu tuttu, l'investimentu in un smartphone hè sempre relativamente altu per a maiò parte di a ghjente, è oghje ùn pudemu mancu imaginà a vita senza un telefuninu. Dopu à una caduta, pudete esse lasciatu solu cù una scatula chì ùn funziona micca da u vostru telefuninu caru. Un casu di telefuninu duveria esse u primu equipamentu chì cumprate per u vostru novu Samsung. Quale hè ghjustu per voi?

Per i lettori entusiasti
Metà u vostru telefuninu in modu chì pudete leghje ancu quandu ùn avete micca e mani libere hè una sfida per ogni addictivu à l'infurmazioni. Fortunatamente, i pruduttori sò digià pensanu à stu prublema. Qualchi spiciali casi durevule per Samsung perchè anu un stand flip-up inconspicuous integratu in u spinu. U stand hè solidu, metallicu, cusì pò facilmente tene u telefuninu in a pusizione ideale per leghje. Ma pudete definitivamente aduprà, per esempiu, quandu vede un video o parlendu per u telefunu, se ùn avete micca e mani libere in u mumentu. Pò esse ancu un grande rigalu per l'amatori di cucina chì seguitanu ricette da Internet.

behar-zenuni-797461-unsplash

Per i genitori occupati
Un grande prublema hè di truvà una copertina adattata per i telefoni intelligenti di i genitori di i zitelli. U genitore hè sempre in muvimentu, qualchì volta mette u so telefuninu in a so sacchetta, à volte in u so saccu. A prutezzione di un smartphone da e mani persistenti è squishy di i zitelli hè un compitu superumanu. A megliu suluzione per i genitori occupati hè stata una cuperta simplice di silicone supplementata cù film adesivo o vetru temperatu adesivo nantu à a visualizazione. U telefuninu hè cusì prutettu sia contr'à e cascate, sia contr'à i graffi è a terra.

case-cellphone-design-850885

Per atleti attivi
Avete cuminciatu à curriri o ciclu spessu? Parechji telefoni si rompenu durante u sport. Se ti piace ancu u sport, sicuramente apprezzerai u casu di sport Samsung o i supporti di bicicletta è sacchetti cù una sacchetta trasparente per u telefuninu. Grazie à questi casi, pudete sente a musica durante u sport, monitorizà a vostra prestazione sportiva o seguite a vostra strada. Ma attente à a qualità di l'imballu. Una funzione impurtante hè a resistenza à l'acqua è chì u pacchettu o saccu si mantene bè nantu à u vostru corpu o in a bicicletta.

quino-al-426173-unsplash

Per l'amatori di l'unicità
E persone volenu diferenze di più è più da l'altri, u sensu di unicità hè impurtante per elli. U successu di a stagione hè cusì imballaggio persunalizatu, nantu à quale pudete avè a vostra propria foto, maghjina o u vostru mutivu amatu stampatu. Impressu immediatamente tutti. Avete digià parechji tippi di sti copertine di foto per sceglie, cusì pudete avè un classicu o una copertina di libru, nantu à quale e foto ancu più grande si distinguenu bè. Sè vo circate digià u rigalu di Natale perfettu per un omu amatu chì hè un pruprietariu di Samsung, un imballaggio unicu cum'è questu hè sicuru chì li rende felici.

 

 

U più lettu d'oghje

.